Viva zoekt alle pijlers

Wat is het verhaal achter jouw forumnaam?

23-05-2016 16:17 191 berichten
Mijn vogel heet zo, niet echt spectaculair dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sommar schreef op 23 mei 2016 @ 16:54:

Wij krijgen toch wel dat artikel te lezen hè (als dank voor onze medewerking) Ja, in ruil voor je medewerking mag je de Viva in de winkel kopen.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 23 mei 2016 @ 16:55:

[...]



Ja, in ruil voor je medewerking mag je de Viva in de winkel kopen. Daar ben ik te gierig voor
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eenden heel leuke en schattige dieren (en ja, 1993 is mijn geboortejaar).
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 mei 2016 @ 16:53:

Mijn nick omdat ik Mary Wollstonecraft bewonder. Ging haar eigen weg, ook tegen een hele stevige stroom in. Daar hou ik van.Soort van zalm.
quote:Sommar schreef op 23 mei 2016 @ 16:56:

[...]





Daar ben ik te gierig voor Als je hard kan lopen, is ie gratis.
quote:mariposita schreef op 23 mei 2016 @ 16:59:

[...]





Als je hard kan lopen, is ie gratis.
Alle reacties Link kopieren
was een naam aam verzinnen hou van koken. en me zoon was zijn tut aan zoeken toen dacht jip hshaha goede combi
quote:kooktut schreef op 23 mei 2016 @ 17:00:

was een naam aam verzinnen hou van koken. en me zoon was zijn tut aan zoeken toen dacht jip hshaha goede combiToch willen mijn hersenen iedere keer iets anders lezen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 23 mei 2016 @ 16:54:

[...]





+1
Life is short. Eat dessert first.
quote:Dymphnatam schreef op 23 mei 2016 @ 17:02:

[...]





Toch willen mijn hersenen iedere keer iets anders lezen...Die van mij ook... Er staat dan een r ergens
quote:Sommar schreef op 23 mei 2016 @ 17:02:

[...]



Die van mij ook... Er staat dan een r ergensOh, bij mij zijn er een paar letters verwisseld...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 23 mei 2016 @ 16:21:

Ik ben zo'n nerd die een favoriete econoom heeft.......... en ik maar steeds aan de actrice denken hihi
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam komt uit de prachtige film 'Amélie.'



Georgette is de nerveuze, hypochondrische collega van Amélie en ze werkt in de 'tabac' van Café des Deux Moulins. De voice-over in de film stelt haar aan het begin voor als 'Georgette, dans le tabac.' Vandaar.



Waarom mijn naam eindigt op een -k is geen spelfout. Maar één van mijn vorige nicknames was al 'GeorgetteDansLeTabac' en die mag je na anonimiseren niet nogmaals gebruiken.







Verder heb ik vrienden voor het leven gekregen via Viva. En heb ik zelfs in de Community-Viva gestaan.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Mika is mijn naam en die doos heeft mijn broer ooit verzonnen
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 23 mei 2016 @ 17:05:

[...]





en ik maar steeds aan de actrice denken hihiWas nog geen moment in me opgekomen.
Oh dear, how sad, never mind.
Ik had een nieuwe nick nodig en ik kon even helemaal niks verzinnen. Ik zat muziek te luisteren en zo sprong 'Zombie Queen' er voor. En dat vond ik oneens een hele leuke nick voor Viva.
quote:kooktut schreef op 23 mei 2016 @ 17:00:

was een naam aam verzinnen hou van koken. en me zoon was zijn tut aan zoeken toen dacht jip hshaha goede combiOh ik dacht 'kookt ut?' Als in 'kook het water al?'
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 23 mei 2016 @ 17:08:

[...]



Ik denk aan Lollipop van Lil Wayne



nope



Mijn hint is, denk aan fout... aan heel fout
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Tja....
quote:lollypopje schreef op 23 mei 2016 @ 17:12:

[...]





nope



Mijn hint is, denk aan fout... aan heel fout Aqua?
quote:Corona67 schreef op 23 mei 2016 @ 16:58:

[...]



Soort van zalm. Zalm hou ik ook van.
Echt 100% niks. Geen naam van een oude kat, geen koosnaampje, geen favoriet kleding stuk, geen liedje, geen serie, geen filmster, geen stad, geen land, geen grapje. Niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariposita schreef op 23 mei 2016 @ 17:14:

[...]





Aqua?nope, ouder dan aqua
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:lollypopje schreef op 23 mei 2016 @ 17:12:

[...]





nope



Mijn hint is, denk aan fout... aan heel fout Ok: 50 cent met Candy shop (I'll make her lick the lollipop)
Alle reacties Link kopieren
Hoezo, 'wat is het verhaal achter je forumnaam?' Ik heet gewoon Hatsetats.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven