Viva zoekt alle pijlers

Wie is jouw girl crush?

04-08-2015 15:18 97 berichten
Hi forummers,



Veel hetero vrouwen hebben een girl crush: een vrouw voor wie zij sterke gevoelens hebben die soms op verliefdheid lijken, maar zonder seksueel element. Voor een artikel op VIVA.nl willen we graag weten wie jouw grootste (beroemde) girl crush is. Is er een celebrity waar jij je erg tot aangetrokken voelt? Brand maar los!
Alle reacties Link kopieren
quote:Roland303 schreef op 04 augustus 2015 @ 16:38:

[...]





Maar iedereen kan toch rzien hoe jij eruit ziet op je ava? Bij mij wel, ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
geen crush, maar ik vind sandra bullock wel wat hebben. Net dat tikje zelfspot en non-hollywood houding.

Zo vertelde ze een keer dat ze haar date op valentijnsdag wilde verrassen door haar schaamhaar in een hartje te scheren en ook nog knalrood te verven en dat haar hele muts in de fik stond van die verf. Ja dat vind ik heerlijk, zelfspot en durven delen met anderen, dan is dat bij mij al een streepje (of hartje ) voor.

En ze heeft wel en charismatische uitstraling.



Het topic zou beter kunnen heten: welke vrouwelijke celeb vind je wel wat hebben en waarom...
Ruby Rose, Kristen Stewart, Ellen Page.
quote:Moiren_ schreef op 04 augustus 2015 @ 16:39:

[...]



Omdat ik dat een onderdeel van verliefdheid vind. Ik ben nog nooit verliefd geweest zonder seksuele aantrekkingskracht. Dan komt het namelijk niet verder dan een vriendschap.

Verliefdheid staat niet gelijk aan seksuele aantrekkingskracht, de aantrekkingskracht is een onderdeel van de verliefdheid.



Maar wat is het dan?

Die column die hier ooit op Viva stond, waar het ging over de gevoelens voor een mede blogger, herkende ik heel erg. Dat gevoel dat veel verder gaat dan vriendschap, maar ook geen 'standaard' verliefdheid is met seksuele gevoelens.
Ik vond pippilangkous vroeger altijd leuk en lekker.
Alle reacties Link kopieren
SOPHIE HILBRAND
12 but mature for my age
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik gisteravond MIssion Impossible gezien heb: Rebecca Ferguson
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:SpringDing schreef op 04 augustus 2015 @ 16:47:

[...]





Hm, ben ik niet met je eens.

Want dan zou het dus zijn: vriendschap + aantrekkingskracht = verliefdheid

Nee, het is niet omkeerbaar zoals jij het doet.



En huiskat is een katachtige, maar een katachtige is niet per definitie een huiskat.
quote:slwhisper schreef op 04 augustus 2015 @ 16:50:

[...]





Maar wat is het dan?

Die column die hier ooit op Viva stond, waar het ging over de gevoelens voor een mede blogger, herkende ik heel erg. Dat gevoel dat veel verder gaat dan vriendschap, maar ook geen 'standaard' verliefdheid is met seksuele gevoelens.Geen idee, ik ken geen gevoel wat verder gaat dan vriendschap. En ik neem niet aan dat iedereen die hier beroemdheden noemt dat verder gaande gevoel dan vriendschap heeft voor hen.
quote:Moiren_ schreef op 04 augustus 2015 @ 16:54:

[...]



Nee, het is niet omkeerbaar zoals jij het doet.



En huiskat is een katachtige, maar een katachtige is niet per definitie een huiskat.



Ik weet wel wat omkeerbaarheid is hoor.



Wat zit er volgens jou nog meer bij verliefdheid dan? (Naast vriendschap en aantrekkingskracht). (Ik schreef alleen een conclusie van wat je zelf zei, lees maar na).
quote:Moiren_ schreef op 04 augustus 2015 @ 16:55:

[...]



Geen idee, ik ken geen gevoel wat verder gaat dan vriendschap. En ik neem niet aan dat iedereen die hier beroemdheden noemt dat verder gaande gevoel dan vriendschap heeft voor hen.Het is ook niet persé 'verdergaand dan vriendschap', maar anders. Niet te vergelijken met.
quote:SpringDing schreef op 04 augustus 2015 @ 16:57:

[...]





Ik weet wel wat omkeerbaarheid is hoor.



Wat zit er volgens jou nog meer bij verliefdheid dan? (Naast vriendschap en aantrekkingskracht). (Ik schreef alleen een conclusie van wat je zelf zei, lees maar na).Nee, dat deed je niet. Ik heb sowieso al nergens geschreven dat er vriendschap bij verliefdheid komt kijken.
quote:Moiren_ schreef op 04 augustus 2015 @ 16:39:

[...]



Omdat ik dat een onderdeel van verliefdheid vind. Ik ben nog nooit verliefd geweest zonder seksuele aantrekkingskracht. Dan komt het namelijk niet verder dan een vriendschap.

Verliefdheid staat niet gelijk aan seksuele aantrekkingskracht, de aantrekkingskracht is een onderdeel van de verliefdheid.Nog maar een keer dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterbloempje6 schreef op 04 augustus 2015 @ 15:22:

Ruby Rose! Yes yes yes Zeker weten!
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:SpringDing schreef op 04 augustus 2015 @ 17:03:

[...]





Nog maar een keer dan.En waar staat daar dat verliefdheid met vriendschap te maken heeft?
quote:Moiren_ schreef op 04 augustus 2015 @ 17:04:

[...]



En waar staat daar dat verliefdheid met vriendschap te maken heeft?Nou sorry, maar als je het nou nog niet begrijpt is het een beetje lastig praten. Laat dus maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 04 augustus 2015 @ 17:07:

[...]





Nou sorry, maar als je het nou nog niet begrijpt is het een beetje lastig praten. Laat dus maar.Of jullie zijn het gewoon niet eens, dat kan natuurlijk ook nog.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Moiren_ schreef op 04 augustus 2015 @ 16:55:

[...]



Geen idee, ik ken geen gevoel wat verder gaat dan vriendschap. En ik neem niet aan dat iedereen die hier beroemdheden noemt dat verder gaande gevoel dan vriendschap heeft voor hen.Ik ken het wel. Zou ook geen idee hebben hoe ik het moet omschrijven. Daarom vond ik die column zo sterk, zo herkenbaar.
quote:straatmadelief schreef op 04 augustus 2015 @ 16:52:

SOPHIE HILBRAND Ben ik dus toch niet de enige. Heb het nooit eerder gehoord, maar heb dat dus al jaren. Gewoon een heel lekker wijf.
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2015 @ 17:08:

[...]



Of jullie zijn het gewoon niet eens, dat kan natuurlijk ook nog.Dat sowieso. Maar dat had ik al eerder geconcludeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 04 augustus 2015 @ 17:16:

[...]





Dat sowieso. Maar dat had ik al eerder geconcludeerd.Zo'n opmerking als dat 'iemand het nou nog steeds niet begrijpt' komt nogal denigrerend over, maar het 'gewoon' met elkaar oneens zijn is toch niet zo erg? Betekent toch niet meteen dat die ander dus te dom is om jou te begrijpen?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2015 @ 17:18:

[...]



Zo'n opmerking als dat 'iemand het nou nog steeds niet begrijpt' komt nogal denigrerend over, maar het 'gewoon' met elkaar oneens zijn is toch niet zo erg? Betekent toch niet meteen dat die ander dus te dom is om jou te begrijpen?Neezo bedoel ik het niet. Ze vraagt waar ze een bepaald iets zegt, ik quote het vetgedrukt en het komt nóg niet over. Dan weet ik niet hoe ik het nog duidelijker uit kan leggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 04 augustus 2015 @ 17:21:

[...]





Neezo bedoel ik het niet. Ze vraagt waar ze een bepaald iets zegt, ik quote het vetgedrukt en het komt nóg niet over. Dan weet ik niet hoe ik het nog duidelijker uit kan leggen.

Dat wat jij vetgedrukt maakte las jij volgens mij anders dan Moi het bedoelde. En ja, dan kun je aan de gang blijven, maar je komt er niet uit.

Wil niet zeggen dat Moi het niet begrijpt, in mijn beleving begreep jij het niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Maisjes, niet vechten.



Het is veel leuker om te lezen wie wier girl crush is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven