Viva zoekt alle pijlers

Wie wil er in VIVA's rubriek Anybody?

04-09-2015 17:58 106 berichten
Ben jij trots op je lichaam en wil je hier in VIVA's rubriek Anybody over vertellen? Aanstaande zondagmiddag 6 september is er een plekje vrijgekomen tijdens de fotoshoot, dus dit is je kans! Fotografe Elisabeth van Dorp legt je naakte lichaam in mooie zwart/witfoto’s vast. Je hoofd wordt niet in het blad afgebeeld. Interesse? Meld je aan via anybody@viva.nl, graag met je telefoonnummer, en misschien sta jij de volgende keer in de Anybody! Je mag je natuurlijk ook opgeven als je aankomende zondag niet kunt.
Wat schuift het?

En wordt er ook geretoucheerd?
quote:MisPoessss schreef op 04 september 2015 @ 20:18:

[...]



Genoeg vriendinnen hier toch. Er wil vast wel iemand met je mee. 😊M'n mailbox is leeg tot op heden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 04 september 2015 @ 20:26:

[...]



M'n mailbox is leeg tot op heden.Ik zou hem zeker open laten, 😉.
'T is toch weer eens iets anders op een wellicht druilerige zondag, toch?
Ik heb er een jaar of 8 a 10 geleden ingestaan. Had wel een leuke geweest aangezien ik nu 15 kg zwaarder ben. Vergane glorie
Held
Och ik wil ook best wel.
Mhh... Er moet dus een vriendin mee die iets over m'n lijf wil zeggen. Pas dán kom ik in aanmerking. Bummer.
Alle reacties Link kopieren
quote:MisPoessss schreef op 04 september 2015 @ 18:40:

....ik heb wel een goddelijk lichaam. 😁Ik ook, maar in mijn geval is dat Boeddha
Alle reacties Link kopieren
quote:PlayingTheAngel schreef op 04 september 2015 @ 19:54:

Ik moet altijd lachen om het genoemde gewicht. Staat er 60 kilo en denk ik.. echt niet..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amand schreef op 05 september 2015 @ 20:30:

Mhh... Er moet dus een vriendin mee die iets over m'n lijf wil zeggen. Pas dán kom ik in aanmerking. Bummer.



echt waar joh? belachelijk!

dat is toch ook niet het geval als ze een vrouw gaan fotograferen?

wat is dat voor een raar verschil tussen mannen en vrouwen?
Ik heb het eens laten bezinken en volgens mij is het omdat de Viva vrouwen als doelgroep heeft. Een foto van een (naakte) man gaat niet over vrouwen. Een vrouw die commentaar geeft op het lijf van haar naakte man gaat wel over vrouwen (obviously)
quote:Amand schreef op 05 september 2015 @ 21:15:

Ik heb het eens laten bezinken en volgens mij is het omdat de Viva vrouwen als doelgroep heeft. Een foto van een (naakte) man gaat niet over vrouwen. Een vrouw die commentaar geeft op het lijf van haar naakte man gaat wel over vrouwen (obviously)



als ik in mijn geheugen graaf dan hebben ze in het verleden ook mannen (en koppels) gefotografeerd



hoe dan ook, ik blijf het raar vinden dat je dus een vrouwspersoon móet meenemen
Ja, alleen een man doen ze, hoor. Maar dan wel met het commentaar van zijn/een vrouw erbij.
En koppels ook, ja. Interesse?
quote:Amand schreef op 05 september 2015 @ 21:27:

En koppels ook, ja. Interesse?



neuh



hoewel we vast een leuk koppel zouden vormen, in de viva dan
Haha, al net zoveel zelfvertrouwen als ik, lees ik
ja hoor, weinig te klagen

maar om dat nou met de hele gemeenschap te delen.....nee
Oh, dat heb ik dan weer wel. Dat zal de narcist in me zijn
Mag je ook met z'n 3en?



Of met je oma, of gezin, of huisdier?
quote:Amand schreef op 05 september 2015 @ 21:36:

Oh, dat heb ik dan weer wel. Dat zal de narcist in me zijn
Of hockey/macrame/naai/voetbal club?
Misschien is er wel iets te regelen met de internetredactie. Dat ze me wél op de foto zetten en dan één van m'n forumdinnetjes om commentaar vragen.
Met naam graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 05 september 2015 @ 21:50:

Misschien is er wel iets te regelen met de internetredactie. Dat ze me wél op de foto zetten en dan één van m'n forumdinnetjes om commentaar vragen.Plaats hier een selfie zonder hoofd en dan leveren wij het commentaar wel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven