Werk & Studie alle pijlers

0.78 fte?

29-11-2012 12:32 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand om hoeveel uur dat dan gaat?

Kom er zo snel niet uit, misschien dat iemand van jullie het zo weet?
quote:NummerZoveel schreef op 29 november 2012 @ 12:47:

Ik denk niet dat je 0,78 fte kunt volhouden naast 2 volle werkdagen. Maar misschien kun je bij baan 1 wat minder uren werken? Of staat baan 2 daar voor open? Of wellicht kun je bij beiden wat water bij de wijn doen. Ook kun je nog overwegen om de 2 dagen op te zetten als je er 4 kunt werken.

Ja dat is ook te overwegen, alleen heb ik het bij baan 1 wel super naar mijn zin nu. Maar misschien is er bij baan 2 wel een mouw aan te passen.

Ik ga bellen en sowieso solliciteren. Als ik het dan al word kan ik altijd nog kijken..
0,78 + 0,4 (je 2 dagen bij je huidige baan) = 1,18, dus ruim meer dan fulltime. Lijkt mij een moeilijke combinatie, zeker als je de roosters op elkaar af moet stemmen. Maar goed, vragen kan altijd, en als ze je graag willen is er vaak wel iets te regelen. En 0,78 ipv de 2 dagen van nu lijkt me sowieso een vooruitgang, dus ik zou het in elk geval proberen!
Ik denk dat je vooral niet bij je sollicitatie moet aangeven minder te willen werken dan de vacature aangeeft. Want dan hadden ze er wel neergezet: je mag zelf zeggen hoeveel uur je wil werken. Zeker in deze tijd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven