3 dagen werken
vrijdag 4 juli 2014 om 12:45
Hoi dames . ik loop een beetje achte r met viva want had een baantje.nou ik had in een kleding zaak baantje gekregen. De baas legde me uit van je kan kledibg dragen van de zaak en beetje mooi derbij lopen en makeup vond die geen Probleem mijn uiterlijk paste bij die kledingzáak. Veel klanten vonden me leuk meisje en wouden kleding halen die ik droeg dus zaak verkoopte goed door mij. Maar ik wou drie dagen werken en rest aan gezin besteden en voelde me super schuldig wan t kreeg zowat geen tijd voor me kind.baas wou mij6 dagen aan het werk . ik werkte van10 tot6 en vrijdag van10 tot9 en soms zondag. Ik heb ontslag genomen en zoek een baan voor3 dagen. Wie werkt ook 3 dagen
zaterdag 5 juli 2014 om 23:25
zaterdag 5 juli 2014 om 23:29
Nou dat heb je prachtig om zeep geholpen barbiee. Je hebt niet altijd iets te willen in het leven. Je had beter ondertussen verder kunnen solliciteren naar ander werk.
Heb je nu wel recht op WW? Of ben je 100% verwijtbaar werkloos? En krijg je ook nog een strafkorting in de WWB. Welk voorbeeld geef jij aan je kind? Zo kun je je eigen broek toch niet ophouden?
Heb je nu wel recht op WW? Of ben je 100% verwijtbaar werkloos? En krijg je ook nog een strafkorting in de WWB. Welk voorbeeld geef jij aan je kind? Zo kun je je eigen broek toch niet ophouden?