Werk & Studie alle pijlers

3 dagen werken

04-07-2014 12:45 36 berichten
Hoi dames . ik loop een beetje achte r met viva want had een baantje.nou ik had in een kleding zaak baantje gekregen. De baas legde me uit van je kan kledibg dragen van de zaak en beetje mooi derbij lopen en makeup vond die geen Probleem mijn uiterlijk paste bij die kledingzáak. Veel klanten vonden me leuk meisje en wouden kleding halen die ik droeg dus zaak verkoopte goed door mij. Maar ik wou drie dagen werken en rest aan gezin besteden en voelde me super schuldig wan t kreeg zowat geen tijd voor me kind.baas wou mij6 dagen aan het werk . ik werkte van10 tot6 en vrijdag van10 tot9 en soms zondag. Ik heb ontslag genomen en zoek een baan voor3 dagen. Wie werkt ook 3 dagen
Misschien eerst even een basiscursus Nederlands volgen? Dan krijg je ook meteen tips mee voor sollicitatiebrieven en cv. Want zoals je hier schrijft is wel echt heel belabberd.
Ik vind 3 dagen werken niet weinig hoor, mits je daarmee rond kunt komen natuurlijk. Ik werk ook 3 dagen en ik heb niet eens een gezin (wel een studie). Ik werk om te leven, niet andersom.
....ontslag genomen....

Heeft ze een baantje, "neemt" ze ontslag, die" Barbie" toch, ik zeg maar even wijselijk helemaal niks meer, na dit zoveelste leuke verhaaltje van onze Barbie ga ik maar de plaatjes inkleuren .

Kansloos.
3 dagen werken is toch prima?Tenzij je niet ervan zou kunnen

leven.Een cursus Nederlands is inderdaad niet verkeerd.
Gebruik eens lidwoorden voor zelfstandig naamwoorden, dan lijkt het misschien of je nog enig onderwijs hebt genoten.
quote:Trotter schreef op 04 juli 2014 @ 21:04:

Gebruik eens lidwoorden voor zelfstandig naamwoorden, dan lijkt het misschien of je nog enig onderwijs hebt genoten.
quote:thaorchid schreef op 04 juli 2014 @ 16:24:

....ontslag genomen....

Heeft ze een baantje, "neemt" ze ontslag, die" Barbie" toch, ik zeg maar even wijselijk helemaal niks meer, na dit zoveelste leuke verhaaltje van onze Barbie ga ik maar de plaatjes inkleuren .

Kansloos.
Nou dat heb je prachtig om zeep geholpen barbiee. Je hebt niet altijd iets te willen in het leven. Je had beter ondertussen verder kunnen solliciteren naar ander werk.

Heb je nu wel recht op WW? Of ben je 100% verwijtbaar werkloos? En krijg je ook nog een strafkorting in de WWB. Welk voorbeeld geef jij aan je kind? Zo kun je je eigen broek toch niet ophouden?
Wauw, is dat niet lastig financieel? Wilden jullie niet op vakanties? Wat voor werk deden jullie? Het is bij veel werkgevers vaak ook niet mogelijk.

Als ik het me kom permitteren leek het me ook wel wat, 3 dagen werken, heerlijk!
Mijn vraag was een reactie op Melissa-X..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven