affelliate marketing
dinsdag 8 september 2015 om 14:03
dinsdag 8 september 2015 om 15:15
Affiliate heb je heel veel meer bezoekers nodig dan wanneer je zelf producten gaat aanbieden. Min ervaring is dat het niet uitkan, tenzij je een enorm platform hebt. Denk dat ik rond de 200 euro zou zitten aan affiliate inkomsten met 50.000 unieke bezoekers per maand als ik er hard voor werk. Uurloon is dan dus slecht
dinsdag 8 september 2015 om 16:06
Ja je kunt er flink wat inkomsten uithalen, je kunt er speciaal een website voor bouwen, zorgen voor een hoop traffic, afhankelijk van de hoeveelheid tijd die je erin stopt, zul je meer of minder verdienen.
Als je al een website hebt of blog of iets dergelijks kun je het erbij doen, er zijn erbij die van hun blog kunnen leven....
Als je al een website hebt of blog of iets dergelijks kun je het erbij doen, er zijn erbij die van hun blog kunnen leven....
dinsdag 8 september 2015 om 17:30
Langer. Pas na een half jaar komt je site fatsoenlijk in de zoekresultaten van google. Tot die tijd zul je alleen veel bezoekers weten te krijgen als je in de landelijke media komt of als content viraal gaat. Zonder kennis van zoekmachine optimalisatie, conversie optimalisatie en ijzersterke content zijn je kansen sowieso erg klein
dinsdag 8 september 2015 om 17:32
Ik leef ervan en verdien tussen de 3000 en 4000 per maand. Maar dat is bruto en daar gaan ook nog kosten vanaf omdat ik ook regelmatig betaal om advertenties te plaatsen.
Ik ben in 2009 begonnen en sinds eind 2013 kan ik er van leven.
De eerste maanden en jaren zal het een paar tientjes tot misschien 200 euro per maand zijn, zeker als je geen idee hebt wat je aan het doen bent en maar heel weinig bezoekers hebt.
Ik ben in 2009 begonnen en sinds eind 2013 kan ik er van leven.
De eerste maanden en jaren zal het een paar tientjes tot misschien 200 euro per maand zijn, zeker als je geen idee hebt wat je aan het doen bent en maar heel weinig bezoekers hebt.