afscheidscadeau stage
woensdag 3 april 2013 om 17:19
Hallo mensen,
Over 2 weken ben ik klaar met stage op een verpleeghuis.
Ik heb er dan 10 weken stage gelopen.
Mijn begeleiders (3 stuks) hebben veel voor mij gedaan en daar ben ik ze erg dankbaar voor.
De ene ben ik iets meer dankbaar dan de ander maar volgens mij kan ik het niet maken om haar dan iets anders te geven, toch?
Graag zou ik ze dan iets bijzonders willen geven, hebben jullie nog tips voor mij?
Alvast bedankt:D!
Over 2 weken ben ik klaar met stage op een verpleeghuis.
Ik heb er dan 10 weken stage gelopen.
Mijn begeleiders (3 stuks) hebben veel voor mij gedaan en daar ben ik ze erg dankbaar voor.
De ene ben ik iets meer dankbaar dan de ander maar volgens mij kan ik het niet maken om haar dan iets anders te geven, toch?
Graag zou ik ze dan iets bijzonders willen geven, hebben jullie nog tips voor mij?
Alvast bedankt:D!