Afspraak afzeggen
zondag 14 december 2014 om 21:39
quote:Wil vanavond sollicteren op een andere functie van hetzelde uitzendbureau. Dit is wel een andere vestiging
Je komt gewoon in 'het systeem' te staan, dus ze zullen ook zien dat je dan op het laatste moment hebt afgezegd.
Ga het gesprek aan, je bent waarschijnlijk niet de enige want het bedrijf wil keuze hebben. Geef aan de intercedente aan dat je liever meer uur wilt werken, en dat je daarom ook gaat solliciteren op de andere functie.
Je komt gewoon in 'het systeem' te staan, dus ze zullen ook zien dat je dan op het laatste moment hebt afgezegd.
Ga het gesprek aan, je bent waarschijnlijk niet de enige want het bedrijf wil keuze hebben. Geef aan de intercedente aan dat je liever meer uur wilt werken, en dat je daarom ook gaat solliciteren op de andere functie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 14 december 2014 om 21:43
Ga morgen op gesprek en geef bij het uitzendbureau ook aan dat je in aanmerking hoopt te komen voor de andere functie. Wie weet laten ze je daar ook wel op gesprek gaan. Maar als je morgen afzegt, is die kans niet zo groot. Gaan dus en je best doen.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
zondag 14 december 2014 om 21:47
zondag 14 december 2014 om 22:03
Voletskies niet zo negatief. Ik was gewoon ernstig aan het twijfelen.
Uitkering krijg ik niet! Maak jullie geen zorgen.
De vacature waar ik trouwens op wou solliciteren is ineens weg. Dit weekend stond die er nog.
Ze halen in het weekend toch geen vacatures weg?
Hij is niet meer beschikbaar staat er.
Morgen maar meteen bellen of hij al is opgevuld.
De vacature waar ik trouwens op wou solliciteren is ineens weg. Dit weekend stond die er nog.
Morgen maar meteen bellen of hij al is opgevuld.
zondag 14 december 2014 om 22:28
quote:Margheritaa schreef op 14 december 2014 @ 22:03:
Morgen maar meteen bellen of hij al is opgevuld.Ik zou niet bellen maar gewoon gaan, je zit te miepen.
Morgen maar meteen bellen of hij al is opgevuld.Ik zou niet bellen maar gewoon gaan, je zit te miepen.