Werk & Studie alle pijlers

Afstudeerpresentatie

11-06-2011 12:24 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier op het forum vond ik al een aantal topics over afstuderen maar ik dacht ik open er nog één. Over anderhalve week heb ik mijn afstudeerpresentatie. Ik moet een half uur presenteren en dan worden er nog een half uur vragen gesteld.

Gisteren kreeg ik dus te horen dat ik wel op presentatie mag maar dat er essentiële onderdelen in mijn verslag misten. Deze moet ik nu nog aan gaan vullen, wat nog veel werk is. Op zich kan ik mij wel vinden in de kritiek maar de stagebegeleider mailde er ook bij dat ze eraan twijfelden of ik mijn keuzes wel kon onderbouwen. Op mijn vraag of ik nog net zoveel kans maakte om af te studeren als andere studenten kon hij geen ja antwoorden.

Ik was al bloednerveus voor mijn presentatie maar ben dat nu helemaal. Ik heb vannacht bijna niet geslapen en zie het echt heel somber in. Kan iemand mij misschien tips geven. Wat moet ik echt doen bij de presentatie en wat moet ik echt laten?

Ik baal hier zo ontzettend van. Heb alleen in de propedeuse een keer een 6 gehaald en de rest allemaal hogere cijfers. Heb ook alle vakken in één keer gehaald en nu loop ik in de laatste week van mijn studie hier tegenaan. Als ik de presentatie niet haal mag ik pas weer in februari een nieuwe poging doen. En moet ik weer opnieuw stage lopen.
Update:

De afgelopen 2 weken heb ik echt heel hard gewerkt aan mijn bijlage. En ik heb mijzelf weer helemaal enthousiast gemaakt voor wat ik had gemaakt. Dat was zo moeilijk, vorige week vrijdag zat ik er nog helemaal doorheen, met huilbuien en al.

Vandaag was mijn presentatie en ik heb echt alles uit de kast getrokken en de meest enthousiaste presentatie ooit gegeven. Uiteindelijk heb ik mijn cijfer omhoog geluld van waarschijnlijk een onvoldoende naar een 8 !!! Bedankt allemaal voor jullie tips. Het zat hem er inderdaad in dat ik zelf weer enthousiast moest worden.
Gefeliciteerd, een mooie prestatie!!!

En nu even ervan genieten!!!
Dank je Zojo, genieten ervan gaat helemaal lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven