Amn toets verzorgende ig
woensdag 5 april 2017 om 09:02
Hallo allemaal,
Ik ben aangenomen bij een verpleegtehuis om de BBl opleiding verzorgende ig te volgen.
Binnenkort kan ik een uitnodiging verwachten van het ROC om een amn toets te doen.
Nu staan er zoveel verschillende verhalen op het internet over wat een amn toets inhoud en over de moeilijkheidsgraad.
Is hier iemand die deze toets ook heeft gedaan en die mij er meer over wil/kan vertellen?
- wat kun je verwachten tijdens z'n toets?
- vond jij het moeilijk?
- zijn er site's waar je je niveau van rekenen en taal kan peilen dmv oefen toetsen?
- kan je alsnog niet aangenomen worden door school?
De opleiding is iets wat echt super graag wil doen.
En juist het niet weten wat mij te wachten staat voor z'n toets maakt mij een beetje zenuwachtig.
Dus jullie antwoorden zouden mij al een hele hoop rust geven ????
Bedankt alvast.
Ik ben aangenomen bij een verpleegtehuis om de BBl opleiding verzorgende ig te volgen.
Binnenkort kan ik een uitnodiging verwachten van het ROC om een amn toets te doen.
Nu staan er zoveel verschillende verhalen op het internet over wat een amn toets inhoud en over de moeilijkheidsgraad.
Is hier iemand die deze toets ook heeft gedaan en die mij er meer over wil/kan vertellen?
- wat kun je verwachten tijdens z'n toets?
- vond jij het moeilijk?
- zijn er site's waar je je niveau van rekenen en taal kan peilen dmv oefen toetsen?
- kan je alsnog niet aangenomen worden door school?
De opleiding is iets wat echt super graag wil doen.
En juist het niet weten wat mij te wachten staat voor z'n toets maakt mij een beetje zenuwachtig.
Dus jullie antwoorden zouden mij al een hele hoop rust geven ????
Bedankt alvast.
donderdag 6 april 2017 om 00:30
donderdag 6 april 2017 om 06:43
Suzannesuus,ik ben 31,moeder,getrouwd.
Volgens mij zit ik aardig in de leeftijds groep van hier.
Drackie, oh super bedankt.
Ben zo blij dat ik alsnog de kans krijg om verder te leren,dat ik dan we juist zo bang ben dat er alsnog iets gebeurt waardoor het voor mij niet is weggelegd.
Jou reactie stelt mij dus enorm gerust.
Volgens mij zit ik aardig in de leeftijds groep van hier.
Drackie, oh super bedankt.
Ben zo blij dat ik alsnog de kans krijg om verder te leren,dat ik dan we juist zo bang ben dat er alsnog iets gebeurt waardoor het voor mij niet is weggelegd.
Jou reactie stelt mij dus enorm gerust.