Artikel masterscriptie gezocht
zaterdag 16 augustus 2014 om 15:27
Dag allemaal,
Voor mijn masterscriptie ben ik op zoek naar een artikel maar die kan ik niet in de bibliotheek van de universiteit vinden terwijl ik deze graag wil gebruiken. Hopelijk heeft de bibliotheek van een andere universiteit wel toegang tot dit artikel? Dan houd ik me van harte aanbevolen.
Het gaat om het volgende artikel:
AUDITORS' ETHICAL REASONING: INSIGHTS FROM PAST RESEARCH AND IMPLICATIONS FOR THE FUTURE.
Jones, Joanne. Journal Of Accounting Literature Volume: 22 (2003-02-01) p. 45-103. ISSN: 0737-4607
Alle hulp is welkom!
Voor mijn masterscriptie ben ik op zoek naar een artikel maar die kan ik niet in de bibliotheek van de universiteit vinden terwijl ik deze graag wil gebruiken. Hopelijk heeft de bibliotheek van een andere universiteit wel toegang tot dit artikel? Dan houd ik me van harte aanbevolen.
Het gaat om het volgende artikel:
AUDITORS' ETHICAL REASONING: INSIGHTS FROM PAST RESEARCH AND IMPLICATIONS FOR THE FUTURE.
Jones, Joanne. Journal Of Accounting Literature Volume: 22 (2003-02-01) p. 45-103. ISSN: 0737-4607
Alle hulp is welkom!
zaterdag 16 augustus 2014 om 15:36
zaterdag 16 augustus 2014 om 16:15
En nog een minuutje om de persoon te vinden die je dit artikel kan bezorgen.
Leer je niet zelf te zoeken?
Hier is degene te vinden die je kan mailen: jcjones@yorku.ca
Ze heet Joanne, maar uit beleefdheid zou ik haar aanspreken met mevrouw Jones.
Leer je niet zelf te zoeken?
Hier is degene te vinden die je kan mailen: jcjones@yorku.ca
Ze heet Joanne, maar uit beleefdheid zou ik haar aanspreken met mevrouw Jones.
zaterdag 16 augustus 2014 om 16:20
quote:nausicaa schreef op 16 augustus 2014 @ 15:36:
Wel ironisch: vragen of iemand je een artikel over een ethisch vraagstuk illegaal wil sturen
.
Het is uiteraard schandalig dat wetenschappelijke artikelen die veelal vanuit publieke gelden zijn betaald/ondersteund, niet in te zien zijn voor iedereen.
Wel ironisch: vragen of iemand je een artikel over een ethisch vraagstuk illegaal wil sturen
Het is uiteraard schandalig dat wetenschappelijke artikelen die veelal vanuit publieke gelden zijn betaald/ondersteund, niet in te zien zijn voor iedereen.
zaterdag 16 augustus 2014 om 16:55
De keren dat ik een artikel nodig had dat niet in de databases staat, heb ik heel vriendelijk en beleefd de auteur gemaild. Werkte altijd.
Gewoon kort uitleggen wie je bent en waar je het voor nodig hebt, netjes bedanken en de bron vermelden, en evt vragen of ze prijs stelt op toezending van een abstract.
Gewoon kort uitleggen wie je bent en waar je het voor nodig hebt, netjes bedanken en de bron vermelden, en evt vragen of ze prijs stelt op toezending van een abstract.
zaterdag 16 augustus 2014 om 18:10
Titel: Auditor's Ethical Reasoning : Insights from Past Research and Implications for the Future
Auteur: Joanne Jones, Dawn W. Massey, Linda Thorne
Jaar: 2003
Tijdschrift: Journal of accounting literature
Jaar: 1982-...
Nummering: Vol. 1 (1982) - ...
ISSN: 0737-4607
Beschikbaar bij
Amsterdam, Universiteit en Hogeschool van AmsterdamAmsterdam, Vrije Universiteit Amsterdam BibliotheekDen Haag, Koninklijke Bibliotheek DocumentleveringGroningen, Bibliotheek Rijksuniversiteit Groningen UniversiteitsbibliotheekMaastricht, Universiteitsbibliotheek Maastricht Afd. IC - documentlevering bibliotheek BinnenstadRotterdam, Erasmus Universiteit Rotterdam Universiteitsbibliotheek (Library Learning Center)Tilburg, Universiteit van Tilburg Universiteitsbibliotheek
Auteur: Joanne Jones, Dawn W. Massey, Linda Thorne
Jaar: 2003
Tijdschrift: Journal of accounting literature
Jaar: 1982-...
Nummering: Vol. 1 (1982) - ...
ISSN: 0737-4607
Beschikbaar bij
Amsterdam, Universiteit en Hogeschool van AmsterdamAmsterdam, Vrije Universiteit Amsterdam BibliotheekDen Haag, Koninklijke Bibliotheek DocumentleveringGroningen, Bibliotheek Rijksuniversiteit Groningen UniversiteitsbibliotheekMaastricht, Universiteitsbibliotheek Maastricht Afd. IC - documentlevering bibliotheek BinnenstadRotterdam, Erasmus Universiteit Rotterdam Universiteitsbibliotheek (Library Learning Center)Tilburg, Universiteit van Tilburg Universiteitsbibliotheek