Werk & Studie alle pijlers

Assesment voorbereiding

25-09-2018 23:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft goede sites voor onderstaande testopdrachten op te frissen. Vind via youtube allen Engelse. Zeker met wat rekenproblemen fijn om Nederlandse uitleg. Welke site of video zijn aanrader?

cijfermatig redeneervermogen,
logisch redeneervermogen,
rekenvaardigheid
verbale aanleg


Syllogismen
cijferreeksen
analogieën
rekenvaardigheid (breuken, percentages
SHL assessments.

Maar ik heb voor heel veel functies assessments gedaan en het varieert nogal. Van vrij complexe marketingcases met veel rekenwerk tot logisch redeneren (alle beren zijn van hout - sommige beren zijn scherp, dat soort dingen), cijferreeksen, blokjes draaien en taalkundige vraagstukken. Het hangt volledig van de functie af. Vaak zijn de gratis online tests veel te makkelijk.

Oefen vooral hoe je omgaat met de tijdsdruk!
Alle reacties Link kopieren
En in sollicitaties zou ik oppassen met slordig taalgebruik. Iedereen snapt wat je bedoelt, maar taalfouten zoals in je OP wekken net niet de goede indruk.

Overigens, ik hoop dat je de fout zelf ziet, quoten uit de OP mag hier niet dus aanwijzen kan niet.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige maand een assessment gemaakt waarbij dezelfde competenties werden beoordeeld, gaat het om testen van HFMTalent? Dan hebben ze wat voorbeelden op de site staan. Bedenk wel dat die veel makkelijker zijn dan de vragen in de test zelf.

Ik heb geoefend via een pakket van 123test, was geloof ik 20 euro. Was wat mij betreft het geld wel waard, want ik had nog nooit een assessment gemaakt en vond het heel fijn om uitgebreid te kunnen oefenen. Heb het assessment dan ook goed afgesloten. Denk dat ik het de volgende keer gewoon bij de testjes op de site van de aanbieder laat.
JollyRider schreef:
26-09-2018 06:59
En in sollicitaties zou ik oppassen met slordig taalgebruik. Iedereen snapt wat je bedoelt, maar taalfouten zoals in je OP wekken net niet de goede indruk.

Overigens, ik hoop dat je de fout zelf ziet, quoten uit de OP mag hier niet dus aanwijzen kan niet.
Ik denk niet dat Nederlands haar eerste taal is.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
26-09-2018 08:20
Ik denk niet dat Nederlands haar eerste taal is.
Reden te meer om daar op te letten.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ergens maar dat de OP uit een vertaalmachine komt want het taalgebruik is echt treurig...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven