Werk & Studie alle pijlers

Associate degree

11-10-2011 12:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Sinds een aantal maanden ben ik mijzelf weer aan het richten om te gaan studeren.

Hiervoor ben ik al druk in gesprek geweest met studieadviseurs en instanties via de gemeente.

Nu kreeg ik van de week het advies om eens te gaan nadenken over het zogenoemde ' associate degree'

Ik heb al gekeken wat ik het liefst zou willen en kom zelf uit in de richting : pedagogiek of SPH.

Ik ben nu op zoek naar ervaringen & tips en ook ben ik op zoek naar scholen waar dit mogelijk is , in voltijd.

Zijn er hier mensen die met één van deze opleidingen bezig zijn, of die iets soortgelijks gedaan hebben en mij een beetje advies kunnen geven.

Bedankt!
http://lmgtfy.com/?q=associate+degree+sph
En wat moet ik daar vinden dan ? Ik vraag toch om persoonlijke ervaringen en tips.

Ik snap dat ik via Google kan vinden waar ik deze opleiding kan doen maar ik zou het fijner vinden als ik persoonlijke ervaringen lees.
Je was toch ook op zoek naar scholen die deze opleiding in AD-vorm aanbieden?
quote:wordtel schreef op 11 oktober 2011 @ 13:06:

Je was toch ook op zoek naar scholen die deze opleiding in AD-vorm aanbieden?

Kan trouwens alleen een hogeschool in Rotterdam vinden die Pedagogisch Educatief Medewerker aanbieden in AD. Zou toch gewoon een bacheloropleiding of MBO gaan volgen, in het bedrijfsleven is er namelijk veel vraag naar mensen met een niveau tussen MBO en HBO bachelor. In Pedagogiek en SPH is die vraag er veel minder.

http://alleassociatedegre ... rt=&searchWord=pedagogiek
Wat wil je ermee dan? En wat heb je hiervoor gedaan?

Is dit een soort Post-HBO of zo? Ik zou dan eerder een gewone HBO- of WO-opleiding gaan volgen.
geen duidelijk OP

Als je ervaringen wilt moet je niet vragen naar scholen.

Dat kun je zelf googlen.

Als je in je OP duidelijker maakt wat je wilt; ervaringen. Krijg je daar meer reactie op.

Suc6 met je studie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven