Baan afgewezen?
donderdag 8 augustus 2019 om 18:58
vrijdag 9 augustus 2019 om 10:44
Dan weet je dus in elk geval zeker dat je de baan niet krijgt.champagneflower98 schreef: ↑09-08-2019 09:56om achteraf toch weer ja te zeggen..schaam me een beetje hoor.
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als ze nee zeggen, dat ze weten dat je toch van gedachten bent verandert?
vrijdag 9 augustus 2019 om 10:58
.
el4ra wijzigde dit bericht op 09-08-2019 20:21
55.95% gewijzigd
.
vrijdag 9 augustus 2019 om 12:28
Als je dit al lastig vindt, zou ik geen moeite meer doen voor die baan. Als klantenservice medewerker krijg je lastiger dingen naar je hoofd dan dit, zo te horen ben je daar niet tegen opgewassen
vrijdag 9 augustus 2019 om 12:31
Gewoon doen, nee heb je, ja kan je krijgen! En je hebt niets te verliezen toch?
Zelf vorige jaar iets soort gelijk meegemaakt. In oktober was ik op zoek naar nieuwe functie. Had een contract bij nieuwe werkgever getekend en toen werd ik gecontacteerd met een nieuwe opportuniteit door een headhunter. Ben veel gaan twijfelen en had mij toch kanidaat gesteld voor die functie. Maar omdat ik al met een getekend contract zat uiteindelijk niet op gesprek geweest en verder gegaan met mijn toenmalige job. Wegens omstandigheden dan toch na een aantal maanden weggegaan en opnieuw op zoek , en wat bleek? Ook het bedrijf waar ik nee tegen had gezegd was ook weer op zoek naar een nieuwe kanidaat, en zo ben ik uiteindelijk toch daar nog op gesprek gegaan:).
vrijdag 9 augustus 2019 om 14:21
ik durf gewoon niet. ik wil niet onzeker overkomen.Kaaaaaaaatje schreef: ↑09-08-2019 10:44Dan weet je dus in elk geval zeker dat je de baan niet krijgt.
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als ze nee zeggen, dat ze weten dat je toch van gedachten bent verandert?
vrijdag 9 augustus 2019 om 19:25
Maar waarom bén je zo onzeker. Want dat bén je. En alsjeblieft, geen verhaal over hoe je vader in je puberteit was, of hoe je moeder was toen je een kleuter was. Je ben een volwassen mens met kennis en kunde en waarom moet je daar onzeker over zijn?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 9 augustus 2019 om 19:35
Maar je bent wel onzeker.
vrijdag 9 augustus 2019 om 19:57
Wat heb je als reden gegeven dan dat je niet meer wilde?champagneflower98 schreef: ↑09-08-2019 14:01Ik durf het gewoon echt niet meer. Ik ben bang dat ik overkom als een instabiel twijfel konijn...maar vind het echt jammer dat ik nee heb gezegd.
Gaat dit via een uitzendbureau?
En in de klantenservice is toch werk genoeg? In welke regio woon je?
vrijdag 9 augustus 2019 om 20:35
Ik zei gewoon dat ik twijfelde en dacht van bij twijfel is het nee. Klaar.minnimouse schreef: ↑09-08-2019 19:57Wat heb je als reden gegeven dan dat je niet meer wilde?
Gaat dit via een uitzendbureau?
En in de klantenservice is toch werk genoeg? In welke regio woon je?