Werk & Studie alle pijlers

Bedankt Viva!

22-04-2014 15:51 17 berichten
Een paar maand geleden zat ik in dubio. Wachten op een werkplek die mij een opleiding zou aanbieden, dus meer uren, meer loon, meer sparen..eerder kans op een huisje met mijn vriend, of de opleiding met mijn schamele loontje zelf financieren, minder loon, minder sparen en langer wachten op een huisje met mijn vriend.

Hier raad gevraagd wat wijsheid zou zijn en jullie gaven allemaal dezelfde reactie. Zelf gaan financieren, samenwonen kan nog altijd!

Inmiddels gestart met de opleiding en het bevalt super! Ondertussen heb ik wel gezocht naar andere werkplekken, beter passend bij mijn opleiding. Elke week sollicitaties weg gedaan en allemaal afwijzingen. Tot een paar weken geleden!

Ik zat in de selectieprocedure -> Gesprek was zeer positief en ik mocht een dag bijdraaien -> Aangenomen!

Deze werkplek bied mij meer uren, neemt mijn opleiding over en het past beter bij wat ik studeer!

Dus bedankt voor de schop onder mijn kont!
Wat goed zeg! Gefeliciteerd.
Leuk voor je!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Veel succes op je nieuwe plek!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Leuk! Top gedaan.
Super!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Goed gedaan!
Top!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hey, wat leuk! Super voor je en goed gedaan! Leuk om te lezen! voor jou.
Wat leuk dat er eens een TO met een roundup komt! Bedankt TO! En top om te lezen.
Gefeliciteerd!
Pick your battles
Mooi!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Proficiat, goed gedaan!
Top!!! Fijn dat het forum je iets positiefs heeft gebracht. Maar uiteindelijk heb je het zelf gedaan hè!
Ik heb het destijds helemaal gemist, maar wat een leuk topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven