Werk & Studie alle pijlers

bedenktijd autotheorie

24-04-2011 13:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben bezig met leren van theorie voor de auto n nu doe ik af en toe een proefexamen en hierbij heb je paar seconden bedenktijd.

Is dit bij het cbr ook zo?

Groetjes
Nee, daar mag je een kwartier over elke vraag nadenken......
Dat is vreemd had begrepen een uur, maar goed
een uur per vraag? lijkt me erg sterk. heb geen examen gedaan maar het lijkt mij 10 seconden ofzo.
Bij het CBR is de situatie hetzelfde als bij de proefexamens. Zelfs krijg je nog wel eens dezelfde vragen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heel flauwe antwoorden.

Is inderdaad hetzelfde als de proefexamens
Bazinga!
quote:moeilijkenaam schreef op 24 april 2011 @ 13:18:

een uur per vraag? lijkt me erg sterk. heb geen examen gedaan maar het lijkt mij 10 seconden ofzo.To bedoelt denk ik een uur in totaal om op eigen tempo (maar binnen dat uur) alle vragen te beantwoorden. Maar zo werkt het in het verkeer niet en ook bij het examen niet.
Nee joh, TO geeft gewoon gevatte reactie op eerste flauwe reactie.
Haha ja Astrape idd! Bedankt voor de reacties had gehoopt een uur voor het examen zelf te kunnen indelen maar zo werkt het in het verkeer idd ook niet,
Nope. Je krijgt gewoon 10 seconden ofzo(volgens mij zelfs minder op gevaarherkenning) bedenk je zo: in het verkeer heb je vaak veel minder tijd om te beslissen.
10 seconden is best lang hoor.

Oefenen, oefenen en oefenen en bedenk ezels bruggetjes voor dingen die je lastig onthoud.

Na al die jaren weet ik er nog 1 wellicht helpt het je:

Kijk je een voetganger in zijn oor, dan rij je door, maar bij buik of rug neem je gas terug.

Succes!
Wil je van te voren de vragen al opgestuurd krijgen? Dat kun je aanvragen. Kost 49,50 ofzo, maar dan heb je ook wat.

Domme doos
quote:kissthequeen schreef op 24 april 2011 @ 15:27:Kijk je een voetganger in zijn oor, dan rij je door, maar bij buik of rug neem je gas terug.Die gaat niet op als je via een uitrit een woonerf of 30 km zone wilt verlaten. (Maar dat weten veel automobilisten niet, gezien de vaak geirriteerde reacties als ik hier om de hoek voor de uitrit de straat oversteek.)
Blsssss, goed oefenen en dan lukt het je heus wel. Succes!
quote:bergamot schreef op 24 april 2011 @ 21:01:

[...]

Die gaat niet op als je via een uitrit een woonerf of 30 km zone wilt verlaten. (Maar dat weten veel automobilisten niet, gezien de vaak geirriteerde reacties als ik hier om de hoek voor de uitrit de straat oversteek.)

Inderdaad het gaat alleen op bij een gelijkwaardige kruizing. Bij een uit/ af rit hebben alle verkeersdeelnemers op de hoofdweg voorrang.

Gewoon veel oefenen.... kijk ook eens bij de bibliotheek voor oefenvragen voor op de computer.

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven