Werk & Studie alle pijlers

Begeleiding in huis

01-12-2017 12:47 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik heb Pdd-nos, ik woon sinds kort op mezelf (ik ben student) en ik denk erover na om begeleiding in huis te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat doen ze allemaal voor je? En krijg je het gas en licht ook door hun vergoed?

mvg,

De enige echte Jake Paul
Begeleiding die het gas en licht gaan vergoeden? @(
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja die gaan alles voor je betalen. Snap niet dat je dat allang gedaan hebt! Hier al 30 jaar begeleiding, chill joh, ze betalen alles. Gewoon de kachel altijd op 25, kan mij t schelen.
Waarom zou de begeleiding je vaste lasten betalen? :O Zij kunnen je wel helpen dit goed op een rijtje te zetten.

Waar heb je zoal hulp bij nodig? Behalve blijkbaar je financiën.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
jaa echt hoor, zoek t maar op; begeleiding voor jongeren met autisme. Er staat op die sites dat ze het gas, water en licht vergoeden.
Licht word alleen betaald als je in de omgeving van Eindhoven woont
Pluisi schreef:
01-12-2017 12:54
Ja die gaan alles voor je betalen. Snap niet dat je dat allang gedaan hebt! Hier al 30 jaar begeleiding, chill joh, ze betalen alles. Gewoon de kachel altijd op 25, kan mij t schelen.
Je weet wat pdd-nos is....?
De kans dat de nuance van sarcasme volledig langs to heengaat is best groot. Niet zo'n handige opmerking dit.
Pluisi schreef:
hahahah nice. Betalen ze ook de boodschappen of alleen het gas en licht? En wat doen ze allemaal nog meer voor je?
-Kia-Ora- schreef:
Waarom zou de begeleiding je vaste lasten betalen? :O Zij kunnen je wel helpen dit goed op een rijtje te zetten.

Waar heb je zoal hulp bij nodig? Behalve blijkbaar je financiën.
Met de was en schoonmaken
JakePaul schreef:
01-12-2017 12:55
jaa echt hoor, zoek t maar op; begeleiding voor jongeren met autisme. Er staat op die sites dat ze het gas, water en licht vergoeden.