Werk & Studie alle pijlers

Begeleiding in huis

01-12-2017 12:47 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik heb Pdd-nos, ik woon sinds kort op mezelf (ik ben student) en ik denk erover na om begeleiding in huis te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat doen ze allemaal voor je? En krijg je het gas en licht ook door hun vergoed?

mvg,

De enige echte Jake Paul
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
01-12-2017 13:24
Doe niet zo hysterisch.
De enige die iets verkeerd doet dat ben jij. Jij behandelt deze TO als iemand die je niet als normaal ziet. Vreselijk.
Houd daarmee op.
Wie denk je wel dat je bent om Kia even te vertellen waar ze mee op moet houden?
groetjes, slagtandje
Ik heb jarenlang beschermd gewoond en huurde toen een appartement van de organisatie. Daarvoor betaalde ik aan het CAK een hoge eigen bijdrage, de hoogte hiervan is afhankelijk van je inkomen maar het is wel inclusief alles (g/w/l en gemeentelijke belastingen).

Nu huur ik een appartement van de woningstichting en krijg ik nog maximaal 3 uur per week ambulante begeleiding. Hiervoor betaal ik ook een kleine eigen bijdrage aan het CAK (in mijn geval nog geen 5 euro per maand) maar alle kosten die bij de woning horen en mijn levensonderhoud zijn voor mezelf. Daar staat tegenover dat ik nu wel huursubsidie kan aanvragen (dat kan in de beschermde woonvorm niet).

Hoop dat je hier wat aan hebt.
skyler90 schreef:
01-12-2017 23:42
Ik heb jarenlang beschermd gewoond en huurde toen een appartement van de organisatie. Daarvoor betaalde ik aan het CAK een hoge eigen bijdrage, de hoogte hiervan is afhankelijk van je inkomen maar het is wel inclusief alles (g/w/l en gemeentelijke belastingen).