Werk & Studie alle pijlers

bijbaantje

12-09-2012 19:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek al een tijdje een bijbaantje, heb gebelt naar verschillende winkels of er nog een plekje was, helaas niet.

Weet iemand een site waarop je een bijbaantje kunt vinden?

In dit geval in Overijssel, twente dus.
Op het prikbord, misschien?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ook eens binnenlopen. En niet alleen bij winkels, maar ook cafes, restaurants, verzorgingstehuizen etc.
Uitzendbureau?
Naar winkels bel je niet, daar loop je binnen met een CV en vraag je of ze wellicht een nieuwe collega zoeken. Of je kijkt online bij winkels die je kent of er vacatures zijn.
Studentalent, Suza, Adecco, Randstad, Tempo Team, Studentenwerk, etc.

Maar binnenlopen gaat sneller dan mailen e.d.

Verder: bios, theater, horeca, schoonmaken, catering, callcenter.
Al eens langs de uitzendbureaus geweest? Je zou bijvoorbeeld kunnen solliciteren op callcenterwerk, dit gaat meestal via UZB's. Studentenwerk is speciaal gericht op studenten. Denk verder ook aan de horeca en tankstations. En wat al eerder gezegd werd; ga langs i.p.v. bellen. Verder is Google je vriend!
Loop eens door de winkelstraat en kijk! Er hangen altijd advertenties voor oproepkrachten/hulpkrachten enz.
Sowieso niet bellen, maar gewoon binnen lopen.

Dan denkt een werkgever al meteen '' zo, die heeft moeite gedaan, '' en die heeft al meteenn een indruk van je.

Via de telefoon hebben ze het vaak te druk of geen zin, en ze zien je niet dus ze wijzen je al snel af.

Zoek niet alleen daar waar je nu gezocht hebt , ga alle supermarkten in omgeving af, alle drogist (etos, kruitvat) bakkers, noem maar op! er is vast wel wat te vinden.

Weet niet hoe oud je bent, maar waarschijndelijk erg goedkoop. Dus werkgevers willen je wel hoor.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Sowieso niet bellen, maar gewoon binnen lopen.

Dan denkt een werkgever al meteen '' zo, die heeft moeite gedaan, '' en die heeft al meteenn een indruk van je.

Via de telefoon hebben ze het vaak te druk of geen zin, en ze zien je niet dus ze wijzen je al snel af.

Zoek niet alleen daar waar je nu gezocht hebt , ga alle supermarkten in omgeving af, alle drogist (etos, kruitvat) bakkers, noem maar op! er is vast wel wat te vinden.

Weet niet hoe oud je bent, maar waarschijndelijk erg goedkoop. Dus werkgevers willen je wel hoor.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik lees mee. Ik ben zelf al alle uitzendbureau's langs gegaan. Bij winkels krijg ik vaak te horen dat ik te oud ben. Vaak staat er zelfs op de vacatures 'Gevraagd: winkelhulp, 15 jaar'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven