Contacturen per week research master
zaterdag 2 maart 2013 om 23:35
Ik doe het niet in Maastricht, maar kan je wel iets over Leiden vertellen. Het wisselt heel erg per week, maar ik zal je de minimum en maximum uren vertellen.
In blok 1 had ik tussen de 6 en de 16 uur per week.
Blok 2: tussen 4 en 12.
Momenteel (met 1keuzevak): tussen 6 en 12.
Volgend blok: tussen de 3 en de 16.
Maar over het algemeen ben ik (en veel van mijn klasgenoten) sowieso een uur of 8 per dag op de uni (soms wat minder, soms heeel veel meer). Erg fijn om samen te studeren.
In blok 1 had ik tussen de 6 en de 16 uur per week.
Blok 2: tussen 4 en 12.
Momenteel (met 1keuzevak): tussen 6 en 12.
Volgend blok: tussen de 3 en de 16.
Maar over het algemeen ben ik (en veel van mijn klasgenoten) sowieso een uur of 8 per dag op de uni (soms wat minder, soms heeel veel meer). Erg fijn om samen te studeren.
Liever elitair dan een pauper!
zondag 3 maart 2013 om 00:07
Laat je niet teveel misleiden door de pure lesuren. Zo heb ik 4 uur per week statistiek, met om de x aantal weken een week geen les.
Beetje jammer dat je dan een opdracht moet maken waar minstens 30/40 uur werk in gaat. en nog meer jammer dat je voor die 5 x 35 5 uur plus 14 x 4 uur in totaal 5 ECT krijgt En dat gaat ook op de uni, want daar zijn de programma's en de mensen waarmee je aan het overleggen bent.
Maar aan de andere kant: het is echt supercool!
Beetje jammer dat je dan een opdracht moet maken waar minstens 30/40 uur werk in gaat. en nog meer jammer dat je voor die 5 x 35 5 uur plus 14 x 4 uur in totaal 5 ECT krijgt En dat gaat ook op de uni, want daar zijn de programma's en de mensen waarmee je aan het overleggen bent.
Maar aan de andere kant: het is echt supercool!
Liever elitair dan een pauper!