Werk & Studie alle pijlers

Contacturen per week research master

02-03-2013 23:00 6 berichten
Vandaag naar open dag geweest in Maastricht voor research master psychologie, ben alleen vergeten te vragen hoeveel uur per week men gemiddeld les heeft. Iemand die toevallig daar studeert (of heeft gestudeerd) die het weet?
Mailtje sturen anders? De roosters staan waarschijnlijk ook wel openbaar online.
Mm de roosters zijn niet openbaar voor zover ik kan zien... Ik kan best wel een mail sturen maar het is weekend dus ik verwacht er niet teveel van momenteel XD
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het niet in Maastricht, maar kan je wel iets over Leiden vertellen. Het wisselt heel erg per week, maar ik zal je de minimum en maximum uren vertellen.

In blok 1 had ik tussen de 6 en de 16 uur per week.

Blok 2: tussen 4 en 12.

Momenteel (met 1keuzevak): tussen 6 en 12.

Volgend blok: tussen de 3 en de 16.

Maar over het algemeen ben ik (en veel van mijn klasgenoten) sowieso een uur of 8 per dag op de uni (soms wat minder, soms heeel veel meer). Erg fijn om samen te studeren.
Liever elitair dan een pauper!
Bedankt voor de info Kalliope! Valt nog best mee, dit zijn zowat het aantal uren dat ik momenteel draai in mijn bachelor.
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet teveel misleiden door de pure lesuren. Zo heb ik 4 uur per week statistiek, met om de x aantal weken een week geen les.

Beetje jammer dat je dan een opdracht moet maken waar minstens 30/40 uur werk in gaat. en nog meer jammer dat je voor die 5 x 35 5 uur plus 14 x 4 uur in totaal 5 ECT krijgt En dat gaat ook op de uni, want daar zijn de programma's en de mensen waarmee je aan het overleggen bent.

Maar aan de andere kant: het is echt supercool!
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven