Werk & Studie alle pijlers

Deel die vreugde!

22-09-2009 11:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
joehoeeee! Ik ben zo blij, na ongeveer 2 a 3 maanden thuiszitten omdat ik geen werk had, heb ik nu eindelijk iets gevonden!

Ik mag vrijdag beginnen

Eerlijk gezegd was de moed mij al behoorlijk in de schoenen gezakt, er is niets erger dan de hele dag bezig zijn met werk zoeken! Om maar te zwijgen over alle leuke dingen die je moet laten omdat je niet weet hoe lang je het nog financieel moet uitzingen met het geld dat je hebt.

Met dit topic wil ik gewoon even mijn vreugde delen! en laat iedereen die wat vreugede heeft het vooral hier delen!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
gefeliciteerdt!!! ben super blij voor je,vooral omdat ik sinds gisteren ook me baan kwijt ben.
Van harte Lalaviva!
Dank jullie wel!

@ deesiej: Wat naar dat je je baan kwijt bent! Ik hoop dat je snel iets vind, ben je per direct je baan kwijt of heeft je werkgever nog een opzegtermijn?
Gefeliciflapstaart, en nu maar snel vast je kleding uitzoeken voor vrijdag he! Lunchboxje opdiepen en een geschikte tas uitzoeken. Voor je het weet is het zo ver!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gefeliciteerd! Hoor tegenwoordig te vaak om me heen dat mensen hun baan verliezen dus helemaal geweldig voor je! Succes vrijdag.
Wat fijn dat je weer een baan hebt! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!!!!!

Wat ga je doen?
Wat lief al die leuke reacties! Hoop dat de mensen die hun baan kwijt zijn ook snel goed nieuws hebben

@Flashy: Ik ga in een lunchroom werken. Wilde wel graag in de horeca, maar omdat mijn vriend onregelmatig werkt en ik in een cafe o.i.d ook zouden we elkaar waarschijnlijk bijna niet zien ook omdat we (nog) niet samenwonen. Maar dat is nu opgelost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven