Docententips [lege OP]
zaterdag 1 november 2025 om 17:58
Dit herken ik. Naar mijn idee is dit wel inherent aan het VSO, ik ken het in elk geval niet anders dan dat ik volle dagen lesgeef zonder tussenuren. Maar heb je nou de hele dag dezelfde klas of elk uur een andere? Want dat maakt wel uit qua band opbouwen.
"After all this time?" "Always."
zaterdag 1 november 2025 om 18:00
zaterdag 1 november 2025 om 18:11
Je kan je leerlingen niet aan, omdat je moe bent. Je laat ze door je raken, want je bent zo moe.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 1 november 2025 om 18:15
Omdat ik teveel uur draai icm bloedarmoede. Ik heb geen burnoutklachten.
Ik heb eerder eens een burnout gehad en daar hielp geen slaap. In de vakantie voelde ik me echter beter, dus het is echt fysiek.
En dit was 1 leerling die me zo raakte.
zaterdag 1 november 2025 om 19:46
Ik zeg toch niets over een burn-out?
Je bent niet in staat om je werknemer te doen, reden genoeg om je ziek te melden.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 1 november 2025 om 20:19
zaterdag 1 november 2025 om 20:40
Dit dus. Als je het jaar af wilt maken is dit het.
Verder eens met moiren, meldt je ziek want dit is voor jou en je leerlingen niet goed. VSO is gewoon echt niet te vergelijken met regulier VO. Al vele collega’s hierop zien afknappen.
"After all this time?" "Always."
zaterdag 1 november 2025 om 22:03
Ik ga het bespreken.Severus_Snape schreef: ↑01-11-2025 20:40Dit dus. Als je het jaar af wilt maken is dit het.
Verder eens met moiren, meldt je ziek want dit is voor jou en je leerlingen niet goed. VSO is gewoon echt niet te vergelijken met regulier VO. Al vele collega’s hierop zien afknappen.
zaterdag 1 november 2025 om 22:05
zaterdag 1 november 2025 om 22:36
zaterdag 1 november 2025 om 22:46
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in