Docententips [lege OP]
zondag 2 november 2025 om 08:04
Ik ben geen docent. Maar van 8:00-16:45, met 45 min tussen en een lunchpauze komt toch ook niet op 9 uren? Ik kom dan op 7.5 uur. Vind ik nog steeds veel als het idd puur lesgeven is, maar is al geen 9 meer. En 'mss 45 min tussenuur' is ook vaag. Je weet toch wel hoe veel tussenuur je hebt?
Maar goed, als jij je contracturen niet aan kan doordat je Hb te laag is dan moet je je deels ziek melden.
Wat bedoel jij met 0.1ft minder krijgen? Wil je dan je huidige contract houden, zelfde loon houden, niet ziek melden, maar wel minder werken? Dat kan toch ook niet? (en als dat wel kan dan wil ik dat ook graag!)
Maar goed, als jij je contracturen niet aan kan doordat je Hb te laag is dan moet je je deels ziek melden.
Wat bedoel jij met 0.1ft minder krijgen? Wil je dan je huidige contract houden, zelfde loon houden, niet ziek melden, maar wel minder werken? Dat kan toch ook niet? (en als dat wel kan dan wil ik dat ook graag!)
zondag 2 november 2025 om 09:07
Ik hoef me niet te bewijzen.
zondag 2 november 2025 om 10:47
zondag 2 november 2025 om 16:25
Maar wel conveniant (ik dacht ik gooi er ook maar eens een Engelse term in). Nu kan tenminste niemand meer zien dat ze in haar OP wel degelijk riep dat ze in het VSO werkte.
"Walchelijk!"
In dierbare herinnering aan Viola Holt, 1949-2025
In dierbare herinnering aan Viola Holt, 1949-2025
zondag 2 november 2025 om 16:27
Lady*Voldemort schreef: ↑02-11-2025 16:25Maar wel conveniant (ik dacht ik gooi er ook maar eens een Engelse term in). Nu kan tenminste niemand meer zien dat ze in haar OP wel degelijk riep dat ze in het VSO werkte.
De mods volgens mij nog wel en dan gaat ze hopelijk richting Noorwegen.
Mooie term trouwens
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in