Werk & Studie alle pijlers

Druk van werkgever

06-07-2020 12:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu vakantie, ben deze week nog thuis maar ga volgende week een weekje weg met de kinderen. Erg veel zin in.

Maar nu is het zo dat ik tijdens mijn vakantie steeds word “lastig gevallen” door mijn planner. Voor diensten in augustus en september. Ik werk in de Flexpool in de zorg. Dit voelt voor mij toch als een druk en hierdoor kan ik mijn werk toch niet helemaal loslaten. Want ik moet dan toch weer mijn agenda pakken, ex bellen evt voor opvang van ons kindje etc etc.

Kan of mag ik tegen mijn planner en leidinggevende zeggen? “ ik heb vakantie, ik kom er na mijn vakantie op terug“. Ik snap dat zij het rooster rond willen hebben voor deze maanden maar ik vind die appjes gewoon vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk ook in een flexpool bij een zorginstelling. Ik ben juist heel blij als ik wat langer van te voren diensten aan kan nemen. Dan heb ik genoeg tijd om oppas enz te regelen. De diensten een paar dagen van te voren of soms zelfs meteen zijn een stuk lastiger. Ze mogen mij benaderen wanneer ze willen wbt werkdienst.
Toen ik vakantie had zei ik dat ik niet telefonisch bereikbaar was voor werk en dat ze maar moesten mailen als er iets was, dan zou ik daarop reageren wanneer ik internet had en tijd. Maar ik zat in het buitenland en bellen en gebeld worden was al een paar euro per minuut.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven