Werk & Studie alle pijlers

Ervaring salaris Office manager

14-12-2018 13:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraagje aan alle Office managers op het Viva forum.

Inmiddels 9 jaar ervaring als Office manager en in een commerciële binnendienst functie. Ik heb het niet meer naar mijn zin bij mijn huidige werkgever en druk aan het solliciteren. Nu is er een bedrijf wat mijn salaris indicatie heeft opgevraagd. Wat kan ik aangeven?

Op dit moment verdien ik 2600 euro op basis van 40 uur. Kan ik hoger gaan zitten of is dit al een hoog bedrag? Ben 30 jaar.
Ik zou minimaal 3000 euro vragen. Maar het hangt ook helemaal af van je takenpakket (leidinggeven of vooral secretariëel werk). En ben je nu in vaste dienst? Dan zou je dus een stap in het ongewisse zetten, en ook wat hoger kunnen inzetten, omdat het bedrijf zal snappen dat je voor hen een vast dienstverband opgeeft.
2600 bruto?? Dat vind ik erg weinig voor fulltime. Ik zou sowieso altijd hoger inzetten trouwens
Dat is omgerekend 15 euro bruto per uur. Ik zou toch minimaal op 3.000 / 3.200 bruto gaan zitten.

Daarnaast ook goed navragen hoe het met pensioen opbouw en premies zit.
Mijn eerste ingeving was ook rond de 3000. Als indicatie kun je dan iets hoger inzetten, 3200 bijvoorbeeld.
hoger inzetten, en geen salarisstrook laten zien, doen ze zelf ook niet.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Dank jullie wel! Ik ga dat teruggeven aan die organisatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven