Ervaring salaris Office manager
vrijdag 14 december 2018 om 13:49
Een vraagje aan alle Office managers op het Viva forum.
Inmiddels 9 jaar ervaring als Office manager en in een commerciële binnendienst functie. Ik heb het niet meer naar mijn zin bij mijn huidige werkgever en druk aan het solliciteren. Nu is er een bedrijf wat mijn salaris indicatie heeft opgevraagd. Wat kan ik aangeven?
Op dit moment verdien ik 2600 euro op basis van 40 uur. Kan ik hoger gaan zitten of is dit al een hoog bedrag? Ben 30 jaar.
Inmiddels 9 jaar ervaring als Office manager en in een commerciële binnendienst functie. Ik heb het niet meer naar mijn zin bij mijn huidige werkgever en druk aan het solliciteren. Nu is er een bedrijf wat mijn salaris indicatie heeft opgevraagd. Wat kan ik aangeven?
Op dit moment verdien ik 2600 euro op basis van 40 uur. Kan ik hoger gaan zitten of is dit al een hoog bedrag? Ben 30 jaar.
vrijdag 14 december 2018 om 14:09
Ik zou minimaal 3000 euro vragen. Maar het hangt ook helemaal af van je takenpakket (leidinggeven of vooral secretariëel werk). En ben je nu in vaste dienst? Dan zou je dus een stap in het ongewisse zetten, en ook wat hoger kunnen inzetten, omdat het bedrijf zal snappen dat je voor hen een vast dienstverband opgeeft.