Even scriptie-frustratie
dinsdag 8 januari 2013 om 15:35
dinsdag 8 januari 2013 om 15:43
dinsdag 8 januari 2013 om 16:04
Sterkte, ik baal mee. Ik zou graag willen dat ik zo ver was als jij, maar ik heb net mijn onderzoeksvoorstel ingeleverd voor de tweede keer
het schiet niet op (en ik mag daar in totaal ook minstens drie weken op wachten, docent op vakantie...) wachten is vervelend, probeer te ontspannen, en probeer inderdaad een verklaring van je begeleider in te leveren + gewaarmerkte kopie van je cijferlijst, dat je wel al je vakken hebt!
dinsdag 8 januari 2013 om 18:05
Ik vind het op zich niet zo heel vreemd dat een tweede conrector tijd nodig heeft voor een beoordeling, je kan moeilijk verwachten dat iemand je scriptie de dag van t inleveren beoordeeld heeft toch (zou mij geen goed teken lijken
).
Was je zelf wel op tijd (dat wil zeggen, voor de datum die voor jouw jaar was vastgesteld) met indienen (op basis van t "eindelijk" vraag ik me dat af)? Dan is die afstudeerdatum wel gek maar anders ook niet: bij ons was er 1 vastgestelde afstudeerdatum (31/8), als je scriptie een maand daarvoor was beoordeeld, kon je die dag verdedigen. Zo niet, werd er ook pas later een datum vastgesteld (er moet tenslotte ook iemand zijn om de verdediging te beoordelen). Weet niet war voor opleiding je hebt gedaan maar op de meeste universiteiten hebben conrectoren ook nog wel wat andere dingen in hun agenda. Hoe lang je maximaal moet wachten is overigens als het goed is vastgelegd in een OER (als t een universiteit is).
Was je zelf wel op tijd (dat wil zeggen, voor de datum die voor jouw jaar was vastgesteld) met indienen (op basis van t "eindelijk" vraag ik me dat af)? Dan is die afstudeerdatum wel gek maar anders ook niet: bij ons was er 1 vastgestelde afstudeerdatum (31/8), als je scriptie een maand daarvoor was beoordeeld, kon je die dag verdedigen. Zo niet, werd er ook pas later een datum vastgesteld (er moet tenslotte ook iemand zijn om de verdediging te beoordelen). Weet niet war voor opleiding je hebt gedaan maar op de meeste universiteiten hebben conrectoren ook nog wel wat andere dingen in hun agenda. Hoe lang je maximaal moet wachten is overigens als het goed is vastgelegd in een OER (als t een universiteit is).