Werk & Studie alle pijlers

flexteam: ervaringen

14-03-2013 14:43 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met het werken voor een flexteam in een ziekenhuis? Bijv. als doktersassistente of secretaresse.

Ik heb een aanbod gekregen, maar twijfel een beetje over:

- hoeveel werk er beschikbaar is

- hoe het is om steeds op een andere afdeling te werken (lijkt me leuk om verschillende afdelingen te zien, maar vraagt het niet veel energie om steeds te wennen, hoe gaan medewerkers/collega's ermee om als je er maar tijdelijk bent?).

- of je makkelijk vrije dagen kunt opgeven etc.

ik hoor graag eens wat ervaringen.
Ik heb als flex op kdv gewerkt en had best wel wat uren. Soms fulltime maar soms ook een week maar halve dag. Vond het vermoeiender werken dan op mijn. Vaste groep omdat ik de kinderen ook nooit. ( goed ) kende. Veel verschillende vestigingen waar ik wel eens ingepland werd. (8 à 9) en dan ook nog eens op verschillende groepen.

Wel leuk hoor maar in dit werkverdeling krijg je dan geen band met de kids en dat vind ik jammer. Dit is met administratie natuurlijk niet het geval en heb je alleen te maken met collega 's.

Vrije dagen had ik wanneer ik wilde. 0 uren werkt langs 2 kanten ( al ging ik vaak wel als het mij ook minder goed uitkwam hoor )
Ik ken iemand die in het ziekenhuis werkt bij de facilitaire dienst en dan ook via een flex poul. Zover ik weet werkt ze 6 uurtjes per dag en tot nu toe 3x per week ofzo.

Wisselt wel van dienst per keer. Ene keer vroege en andere keer laat.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven