Werk & Studie alle pijlers

functiewijziging

05-04-2011 20:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit niet, ben ik het wel verplicht?

Ik werk heb op verschillende afdelingen gewerkt, maar altijd adviserend. Nu zijn we wel een beetje met teveel adviseurs, we hebben het niet heel druk zeg maar. Nu heeft de medewerker marketing een nieuwe baan en ben ik op zijn plek gezet, lekker goedkoop :(
Welke onderbouwing heeft de werkgever hiervoor gegeven?
Zelfde loon?

Vergelijkbare arbeid?
Heb je liever dat hij je contract beeindigd wegens bedrijfseconomische redenen?
Als je hetzelfde loon hebt gehouden, is het belangrijk dat de arbeid die je verricht, vergelijkbaar is. Uit je post maak ik op dat je inderdaad geen ander salaris hebt gehad. Dan kan je dus inderdaad niet zomaar een heel andere functie krijgen.
quote:bertje_ schreef op 05 april 2011 @ 20:39:

Heb je liever dat hij je contract beeindigd wegens bedrijfseconomische redenen?Dat is ook belangrijk om in je achterhoofd te houden. Voor de relaties met de werkgever kan je je misschien beter wat aanpassen. Ook jij moet je zoveel mogelijk proberen te voegen naar wat de werkgever van je vraagt en ook in jouw mogelijkheden ligt.
Klinkt niet als goed werkgeverschap, al denk i kdat dit wel zoe bedoeld wordt. Op de korte termijn is het een oplossing voor werkgever en wellicht ook voor werknemer (behoud van werk), maar op de lange(re) termijn krijgen beide partijen er last van dat het geen goede match is. Neem de regie in handen, zeg dat dit niet passend voor je is, en aanvaar dat je hierdoor wellicht inspanningen moet gaan leveren om een prettige plek te vinden. Ook eventueel buiten het bedrijf. Kijk of je een bepaalde periode kan afspreken om het te proberen, zodat je er nog op terug kan komen. En kijk of je kan afspreken wat er mogelijk is als het toch niet bevalt. Probeer in oplossingen te denken, en heb niet alleen maar weerstand, voorkom dat er strijd ontstaat. Denk ook met hen mee, maar kom ook op voor jezelf.
TO, als jij al 15 jaar dit werk doet... waarom hebben ze jou dan uitgekozen om naar marketing te gaan en wat voor afspraken zijn er met je gemaakt over de duur van dit werk?
Is dit iets wat je kan en wat je licht. Pas je binnen de functie, heb je de juiste competenties?

Vind je het zelf leuk en is er bijv. kans om ook omgeschoold te worden?

Waarom moet jij naar Marketing en niet iemand van je andere advies-collega's.

Willen ze van je af?
Weer een TO die niet meer reageert??
Flauw hoor, TO. Eerst een topic openen en vervolgens niet meer reageren..
sorry was er te boos over om, wilde het laten rusten.
quote:threelittleducks schreef op 28 juni 2011 @ 21:33:

sorry was er te boos over om, wilde het laten rusten.Dus dit topic dient geen doel, of wat bedoel je nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven