Functioneringsgesprek
zaterdag 7 april 2012 om 18:36
Hoi allemaal,
Ik heb binnenkort mijn eerste functioneringsgesprek. Mijn leidinggevende heeft gevraagd om de punten die ik heb een week van te voren aan te leveren.
Daar het mijn eerste functioneringsgesprek is weet niet wat voor punten je allemaal in kunt dienen, en hoe dat in zijn werk gaat.
Kan iemand mij een aantal voorbeeld punten geven, en hoe ziet zo’n gesprek er eigenlijk uit?
Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik heb binnenkort mijn eerste functioneringsgesprek. Mijn leidinggevende heeft gevraagd om de punten die ik heb een week van te voren aan te leveren.
Daar het mijn eerste functioneringsgesprek is weet niet wat voor punten je allemaal in kunt dienen, en hoe dat in zijn werk gaat.
Kan iemand mij een aantal voorbeeld punten geven, en hoe ziet zo’n gesprek er eigenlijk uit?
Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
zaterdag 7 april 2012 om 19:09
zaterdag 7 april 2012 om 19:09
Ik kom uit de kinderopvang en wij kregen altijd een soort vragenformulier die we moesten invullen. Hierop stonden vragen als, wil je naar een andere doelgroep, zit je nog op je plek, wat zijn je beste punten enz. ook onze leiding gevende droeg punten aan waarvan zij vond dat het hele positieve punten waren en 1 a 2 verbeterpunten. Gesprekken stelden vaak niks voor. Zou je er niet te zenuwachtig voor maken. Als je dat wel bent kun je natuurlijk ook aan je leidingevende vragen wat een gesprek precies inhoud, aangeven dat je nerveus bent en dat het je eerste gesprek is.
zaterdag 7 april 2012 om 19:35
Ik werk in het onderwijs en heb net een functioneringsgesprek gehad. Bij ons stelt zo'n gesprek wel veel voor. Een onderdeel is de beoordeling van je competenties. Je beoordeelt zelf je competenties, maar ook de directie doet dat.
Verder bespreek je, je taken, de samenwerking met collega's en directie, je professionele ontwikkeling en je wensen voor volgend jaar. Naar aanleiding van je functioneringsgesprek kunnen ook afspraken gemaakt worden voor volgend jaar. Waar ga je aan werken/moet je aan werken. Welke cursussen ga je doen enz.
Verder bespreek je, je taken, de samenwerking met collega's en directie, je professionele ontwikkeling en je wensen voor volgend jaar. Naar aanleiding van je functioneringsgesprek kunnen ook afspraken gemaakt worden voor volgend jaar. Waar ga je aan werken/moet je aan werken. Welke cursussen ga je doen enz.