Werk & Studie alle pijlers

geen zin!

31-07-2013 14:51 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo-geen-zin meer!

Wil naar huis!

Nog 2 uurtjes te gaan.. En ze gaan zo sloom!

Nog meer mensen die het zat zijn en graag naar huis toe willen?

Sluit gezellig aan
Hahaha, hier nog een

Al zit ik niet met tegenzin op m'n werk, maar heb niet zoveel te doen nu..
Herkenbaar! Het is bij ons nu echt komkommertijd en heel rustig...ik had vandaag een paar kleine dingetje te doen, maar die waren zo klaar.... Gelukkig na vandaag 3 weken vakantie!
Oh wat lekker! Wat voor werk doe je?

Ik heb er net 1,5 week op zitten. Nu 2 weken werken en daarna nog een weekje vrij gelukkig :-)
Oooooh, ik moet morgen weer beginnen na twee weken vakantie en ik heb ook zoooooo geen zin! Dat zal wel slecht slapen worden vannacht. Ik ben jaloers op je, Gerrie! Ik heb eind september nog een weekje tegoed....
Zo, m'n laatste bakkie ook weer op voor vandaag..

Kijk meer uit naar een rosé biertje of iets waar alcohol in zit!
quote:teaspooncat schreef op woensdag 31 juli 2013 15:20 Oh wat lekker! Wat voor werk doe je?

Ik heb er net 1,5 week op zitten. Nu 2 weken werken en daarna nog een weekje vrij gelukkig :-)

Aaaah hou op!

Heerlijk hoor! En en en, nog vakantie op de planning staan?
Hier ook komkommertijd, welgeteld 3 telefoontjes gehad en een stuk of 4 mailtjes.
Ik werk thuis, maar ik kan ook niet wachten tot ik mijn laptop dicht mag klappen.
Ohhhh ik ook please! Zit er echt tegenaan te hikken..nog 1 uur en 45 minuten en morgen nog een dag en dan vakantieeeee!
Nog 50 minuten
quote:boerderijgeit028 schreef op 31 juli 2013 @ 16:10:

Nog 50 minuten Mazzelaar...
quote:teaspooncat schreef op 31 juli 2013 @ 16:12:

[...]

Mazzelaar... Tot hoe laat moet jij nog?
Pfff ik nog 1,5uur
.
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2013 @ 16:29:

Pfff ik nog 1,5uurblegh....ik zit nu ook al een aantal uur wortel te schieten hoor. pffff vermoeiend.
Ik mag zelf mijn werktijd bepalen en vandaag heb ik besloten en vroeger mee te kappen
Whoehoe!!!! Finished!!
quote:boerderijgeit028 schreef op 31 juli 2013 @ 16:27:

[...]

Tot hoe laat moet jij nog?

Ik zit tot 17.30, maar mijn collega's krijgen nu Nederlandse les en er is niks meer te doen, dus ik zeg; vandaag tot 17.15.

Fijne avond allemaal!
Overwerk.
De airco draait overuren, maar op de gang is het loeiheet.. en buiten zie ik op een meter staan dat het 33 graden is.. Ik geloof dat ik liever op mijn werk blijf, ipv over 2,5 uur op de fiets te stappen..
Echt-echt-echt geen zin meer, het is ook superrustig vandaag op mijn werk. Moet nog 3,5 uur meeeeh.

Als er nog ergens te rellen valt, geef me even een seintje?!
Ik moet me tas inpakken voor vakantie,voor morgen maar ook geen zin, veeeulste warm om ook maar iets te doen!

Zucht...

Werkse dames
Hier ook iemand die geen zin meer heeft. Werk aircoloos, plat dak en momenteel binnen bijna 41 graden. Zucht het loopt in straaltjes naar beneden. Nog iets minder dan 2 uur en dan de auto in met airco!!!
Ook hier mega rustig. Nog 2,5 uur.. Forum mobiel, open de eerste pagina regelmatig opnieuw om iets nieuws te spotten
41 graden???

Dan zijn 2,5 uur lang... Ik zie het wel bewolkt worden hier... regendansje doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven