Werk & Studie alle pijlers

Geroddel op werkvloer

14-02-2018 20:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag jullie tips.

Ik werk in een team waar voornamelijk 2 dames flink aan het roddelen zijn. Over mij, maar ook over anderen. Ik hoor dat nu al 6 jaar aan, nog niets mee gedaan.

Nu hoorde ik van de ene roddelende collega dat deze andere roddelende collega gemene roddels aan het verstrooien was over mijn gezinsleven (vriend en dochtertje). Dit gaat me natuurlijk veel te ver. Ik heb om opheldering gevraagd, uiteraard werd er gezegd dat het zo niet gezegd was. Nu zit ik te denken om met beide dames een op gesprek te gaan bij mijn leidinggevende. Ik wil gewoon de onderste steen boven hebben. Als ze al roddelen over mijn gezinsleven, waar ligt de grens? Bovendien pikt iemand anders de roddel misschien op waardoor ik een bepaald imago krijg, evenals vriend en dochter.

Wat vinden jullie?
Dan krijgen deze splijtzwammen straks van jou nog de aandacht waar ze al 6 jaar zo naar snakken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als ze het al 6 jaar doen, dag in dag uit (bij wijze van). Hmm ik had eerder mijn mond er wel over open getrokken denk ik, want het veranderd toch de gehele werksfeer lijkt me. Ik had al eerder aan de bel getrokken, nu lijkt het me best laat na 6 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven