Gesolliciteerd maar niets meer gehoord...
zaterdag 6 maart 2010 om 21:47
Bijna een maand geleden heb ik een sollicitatiegesprek gehad(onderwijs) op een donderdag. Ik zou de vrijdag daarop of de maandag daarop gebeld worden over hoe en wat, maar ik heb nooit meer iets gehoord.
Afgelopen week een mail gestuurd en daarop ook geen antwoord...
Wat nu? Het maar laten zitten of toch zelf nog gaan bellen?
Afgelopen week een mail gestuurd en daarop ook geen antwoord...
Wat nu? Het maar laten zitten of toch zelf nog gaan bellen?
zaterdag 6 maart 2010 om 21:59
Eh... ik denk dat je het niet bent geworden... Een maand na het gesprek zou je toch op zijn minst uitgenodigd zijn voor het 2e gesprek, als ze interesse in je hadden.
Misschien is de afwijzingsbrief kwijt geraakt in de post?
Als je echt wilt weten hoe of wat zou ik maandag bellen.
Misschien is de afwijzingsbrief kwijt geraakt in de post?
Als je echt wilt weten hoe of wat zou ik maandag bellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 6 maart 2010 om 22:09
Heb ik ook een keer gehad. Gesprek liep lekker en ze vertelde me dat ik binnen een week zou horen of ik door zou gaan naar de tweede ronde.
Niets meer vernomen dus na 10 werkdagen toch maar eens bellen. Kreeg te horen dat meneer ziek was en dat ik echt nog wat zou horen. Nou nee dus.
Tja wil ik werken voor een bedrijf die zo met mensen omgaat?
Kwam er trouwens later wel achter dat ze een vrouw hadden aangenomen met dezelfde achternaam ( een nogal bijzondere achternaam ) misschien hebben ze gewoon een fout gemaakt en was de baan eigenlijk van mij
Niets meer vernomen dus na 10 werkdagen toch maar eens bellen. Kreeg te horen dat meneer ziek was en dat ik echt nog wat zou horen. Nou nee dus.
Tja wil ik werken voor een bedrijf die zo met mensen omgaat?
Kwam er trouwens later wel achter dat ze een vrouw hadden aangenomen met dezelfde achternaam ( een nogal bijzondere achternaam ) misschien hebben ze gewoon een fout gemaakt en was de baan eigenlijk van mij