gezinshuisouderr; wie is ook professional in eigen huis?
woensdag 21 april 2010 om 22:14
Hoi hoi, wie heeft ook als beroep dat je kinderen en jongeren in je eigen huis aan het begeleiden bent?
Wat kom je daarin tegen en wat vind je erg leuk?
Ik vertel nog even niks over mijzelf want ik wil graag eens verhalen lezen.
Ik zal niet elke dag kunnen reageren. Want gezinshuisouder is een drukke baan.
Een ondernemersfunctie voor een vast salaris.
Ik zou het fantastisch vinden als andere gezinshuisouders en partners van gezinshuisouders reageren.
Groetjes! Caafje.
Wat kom je daarin tegen en wat vind je erg leuk?
Ik vertel nog even niks over mijzelf want ik wil graag eens verhalen lezen.
Ik zal niet elke dag kunnen reageren. Want gezinshuisouder is een drukke baan.
Een ondernemersfunctie voor een vast salaris.
Ik zou het fantastisch vinden als andere gezinshuisouders en partners van gezinshuisouders reageren.
Groetjes! Caafje.
woensdag 21 april 2010 om 22:34
woensdag 21 april 2010 om 22:40
woensdag 21 april 2010 om 23:02
Ik ben ouder en heb een huis, krijg er alleen geen cent voor betaald..
Oh dat bedoelde je niet. TO bedoeld volgens mij dat je in je eigen huis kinderen met bijvoorbeeld een handicap laat wonen/logeren. Daar krijg je van de instelling, waaraan deze kinderen verbonden zijn, een salaris voor.
Zoiets caafje?
Oh dat bedoelde je niet. TO bedoeld volgens mij dat je in je eigen huis kinderen met bijvoorbeeld een handicap laat wonen/logeren. Daar krijg je van de instelling, waaraan deze kinderen verbonden zijn, een salaris voor.
Zoiets caafje?
woensdag 21 april 2010 om 23:08
Ow dan bedoelt ze : Wat kom je met het gehandicapte kind in eigen huis tegen en wat vind je erg leuk met het gehandicapte kind in eigen huis? Dit wil TO van anderen weten..... alleen zoals ik het lees moet je hierin wel ondernemer met vast salaris zijn .
Moeders/vaders met gehandicapte kinderen in eigen huis niet TO?
woensdag 21 april 2010 om 23:10
woensdag 21 april 2010 om 23:12
quote:zomerkind schreef op 21 april 2010 @ 23:10:
Ik ben wel professional in eigen huis. Heb een gezin, een huis en ik ben ouder.
Ik ben echter geen gezinshuisouder. Ben zelfstandig ondernemend gastouder, vang tot 6 kinderen tegelijkertijd op in de leeftijd van (op dit moment) 4 maanden tot 6 jaar.
Mag ik nu meeschrijven?Kansloos
Ik ben wel professional in eigen huis. Heb een gezin, een huis en ik ben ouder.
Ik ben echter geen gezinshuisouder. Ben zelfstandig ondernemend gastouder, vang tot 6 kinderen tegelijkertijd op in de leeftijd van (op dit moment) 4 maanden tot 6 jaar.
Mag ik nu meeschrijven?Kansloos
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 21 april 2010 om 23:13
quote:Enneaaa schreef op 21 april 2010 @ 23:08:
Ow dan bedoelt ze : Wat kom je met het gehandicapte kind in eigen huis tegen en wat vind je erg leuk met het gehandicapte kind in eigen huis? Dit wil TO van anderen weten..... alleen je moet wel ondernemer zijn met vast salaris.
Nee, dat wil ze niet weten. Zij wil enkel horen van mensen die kinderen en jongeren begeleiden in hun eigen huis. In professionele zin...
Het zou wel een mooi topic zijn, trouwens.
Ow dan bedoelt ze : Wat kom je met het gehandicapte kind in eigen huis tegen en wat vind je erg leuk met het gehandicapte kind in eigen huis? Dit wil TO van anderen weten..... alleen je moet wel ondernemer zijn met vast salaris.
Nee, dat wil ze niet weten. Zij wil enkel horen van mensen die kinderen en jongeren begeleiden in hun eigen huis. In professionele zin...
Het zou wel een mooi topic zijn, trouwens.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 21 april 2010 om 23:19
quote:Enneaaa schreef op 21 april 2010 @ 23:08:
Ow dan bedoelt ze : Wat kom je met het gehandicapte kind in eigen huis tegen en wat vind je erg leuk met het gehandicapte kind in eigen huis? Dit wil TO van anderen weten..... alleen zoals ik het lees moet je hierin wel ondernemer met vast salaris zijn .
ik denk dat een 'gezinsouder' dat doet, maar als Caafje niks wil vertellen, weten we het niet zeker.
Want over kinderen met beperkingen in huis kan ik ook best meeschrijven.
(maar wat nou als je jezelf laat betalen uit het PGB van je kind? Ben je dan wel een professional met vast salaris?)
ik denk dat een 'gezinsouder' dat doet, maar als Caafje niks wil vertellen, weten we het niet zeker.
Want over kinderen met beperkingen in huis kan ik ook best meeschrijven.
(maar wat nou als je jezelf laat betalen uit het PGB van je kind? Ben je dan wel een professional met vast salaris?)
donderdag 22 april 2010 om 12:38
quote:caafje schreef op 21 april 2010 @ 22:34:
Josephine; Lees ff mijn bericht; ik vraag alleen wat aan mensen die dit beroep uitoefenen, en ik heb dus niet erbij gezegd dat ik veel reacties wil.Als je het verschil wil weten tussen pleegouders en gezinshuisouders, dan moet je even googelen.
Vr. gr. Caafje.Topreactie! Ben weer een boel wijzer.
Josephine; Lees ff mijn bericht; ik vraag alleen wat aan mensen die dit beroep uitoefenen, en ik heb dus niet erbij gezegd dat ik veel reacties wil.Als je het verschil wil weten tussen pleegouders en gezinshuisouders, dan moet je even googelen.
Vr. gr. Caafje.Topreactie! Ben weer een boel wijzer.
donderdag 22 april 2010 om 12:42
quote:caafje schreef op 21 april 2010 @ 22:34:
Vr. gr. Caafje.altijd leuk, mensen die net nieuw op een forum zijn en zich meteen profileren als een aimabel mens
Vr. gr. Caafje.altijd leuk, mensen die net nieuw op een forum zijn en zich meteen profileren als een aimabel mens
woensdag 5 mei 2010 om 20:32
Quote feeks
altijd leuk, mensen die net nieuw op een forum zijn en zich meteen profileren als een aimabel mens
Ik forum sinds 2000. Onder een andere naam.
Tja, ik vraag een duidelijk iets.
Ik vraag naar ervaringen van gezinshuisouders.
Ik vang o.a. jongeren op die uit een gesloten setting komen.
Uit b.v. de jeugdgevangenis.
Ik maak daar b.v. pogramma's voor die een overgang maken van gesloten naar open.
Ik van ook kinderen op met Adhd en autisme. Ik heb hier ook specifieke werkprogramma's voor.
That's all.
altijd leuk, mensen die net nieuw op een forum zijn en zich meteen profileren als een aimabel mens
Ik forum sinds 2000. Onder een andere naam.
Tja, ik vraag een duidelijk iets.
Ik maak daar b.v. pogramma's voor die een overgang maken van gesloten naar open.
Ik van ook kinderen op met Adhd en autisme. Ik heb hier ook specifieke werkprogramma's voor.
That's all.
woensdag 5 mei 2010 om 23:58
quote:caafje schreef op 05 mei 2010 @ 20:32:
That's all.
Wat goed dat je dat doet Caafje. Ik ben dat zelf nog niet, maar wil later wel pleegouder worden.
Ik hoop dat je leuke reacties krijgt van andere gezinshuisouders.
That's all.
Wat goed dat je dat doet Caafje. Ik ben dat zelf nog niet, maar wil later wel pleegouder worden.
Ik hoop dat je leuke reacties krijgt van andere gezinshuisouders.
donderdag 6 mei 2010 om 00:13
Hoi hoi,
Fijn om eens positieve dingen te horen.
Ik wil graag een positief topic met leuke ervaringen en leuke resultatn.
Ik zelf heb wel leuke resultaten beleefd.
Ik heb jongeren opgevangen die eruit geknald zijn uit een kamertraining of uit een leefgroep.,
Het is bij mij wel gelukt.
Super gewoon.
Gr. Caafje
Ik heb jongeren opgevangen die eruit geknald zijn uit een kamertraining of uit een leefgroep.,
Super gewoon.
Gr. Caafje
donderdag 6 mei 2010 om 00:16
quote:caafje schreef op 06 mei 2010 @ 00:13:
Hoi hoi,
Super gewoon.
Gr. CaafjeHoe word je dat eigenlijk, moet je daar een speciale opleiding/achtergrond voor hebben?
Hoi hoi,
Super gewoon.
Gr. CaafjeHoe word je dat eigenlijk, moet je daar een speciale opleiding/achtergrond voor hebben?