Werk & Studie alle pijlers

hbo managment kinderopvang(zorg)

13-06-2009 10:11 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen

ik vroeg me af of er hier mensen zijn die me wat meer informatie over deze opleiding kunnen geven...

ik ga binnekort naar de opendag in den haag maar ik wil me alvast wat inlezen, en aangezien ik niet echt informatie kan vinden, stel ik mijn vraag hier

worden alle vakken in het nederland gegeven met nederlandse boeken?? want ik weer dat je bij masteropleidingen vaak in het engels les krijgt of engelse boeken.

En kan iemand me gewoon meer vertellen over de opleiding? hoe het werkt ed..

en hoe zit het precies met een propedeus??(als ik het goed schrijf) wat is het, en wat moet je ervoor doen??
Ik heb management kindercentra gedaan en gehaald in 1991 maar is dus een andere opleiding dan die jij wilt volgen zo te lezen.

Blokken:Supervisie en intervisie,functie v/d kinderopvang en de voorwaarde voor een volledig verantwoorde opzet,beleidsplan,organisatie,doelstelling,kwaliteit,organisatie,oudercommissie,oudercontacten,stellingen,pedagogisch beleid,management,begeleiding,persoonlijk functioneren,etc etc

Voor elk blok kreeg je een beoordeling,er mocht geen onvoldoende tussen zitten.
Ik lees met je mee Miraclegirl....

Zit er ook over te denken hieraan te beginnen, heb net combi van peda/psycho afgerond.

Ga jij hem uit eigen zak doen of via je werkgever?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven