Werk & Studie alle pijlers

Help! Anti-stress tips aub.

16-06-2010 13:57 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen krijg ik de uitslag van mijn examens, en ik ben een heel klein beetje gestresst (lees: ik zit nu al met hartkloppingen op de bank, heb het hele huis al opgeruimt en schoongemaakt, de was gedaan, de afwas gedaan etc.) en het wordt alleen maar erger ! Godzijdank is mijn vriend wel morgen thuis, anders dan zou ik helemaal gek worden!

Nu ben ik waarschijnlijk wel geslaagd, maar ik ga er voor het gemak maar even van uit dat ik gezakt ben, want ik wordt alleeeen maar zenuwachtiger . (op een of andere manier maakt gezakt zijn me minder zenuwachtig dan geslaagd zijn)

Heeft er iemand tips zodat ik deze dag (en morgen natuurlijk) overleef?
Ik tel met je mee af!!! *nog 5 uur en 45 minuten*
Nog 4 uur en 8 minuten. *stresst 'm *
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!

:-D !

Heb van vriendlief een beauty dag gehad in het preston hotel in noordwijk, hoe lief (l) !
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd! Geniet er van jij! Je hebt er keihard voor gewerkt, en je hebt dat diploma dubbel en dwars verdiend! (en dat allemaal gebaseerd op dit topic he? )

Nu nog steeds zo gestressed voor wat komen gaat?
Gefeliciteerd Wat goed van je! Ik moest vandaag nog aan je denken En wat een lief gebaar van je vriend.

Nu gaat het allemaal echt beginnen. Het komt goed hoor. Deze hindernis heb je maar weer genomen
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Gefeliciteeeeeeerd! Goed van je
Gefeliciteerd!
En hoe is het de day after? Heb je gisteren lekker kunnen vieren dat je dat felbegeerde diploma op zak hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven