Werk & Studie alle pijlers

Help mij afstuderen

04-12-2012 12:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry!
Dit.Mag.Hier.Niet.
Oh jee. Ik zou mijn enquete maar gauw weg halen. Ten eerste mag dit niet en ten tweede loop je een grote kans dat de boel zwaar vervuild gaat worden.
Ik wil je best helpen.. Maar je hebt er niks aan...dit mag namelijk niet.
Wat Lady Voldemort zegt; heel snel weg halen of de gegevens die je al hebt worden onbruikbaar!
Zo, het bericht is aangepast. Erg jammer dat het niet mag. Ik probeer alleen maar mijn master degree te behalen en Viva lezers behoren tot mijn doelgroep.
Volgens mij zitten er nauwelijks Viva-lezers op het forum hoor. En wij verzinnen verder de regels niet.
quote:lies_m schreef op 04 december 2012 @ 12:57:

Zo, het bericht is aangepast. Erg jammer dat het niet mag. Ik probeer alleen maar mijn master degree te behalen en Viva lezers behoren tot mijn doelgroep.Dat begint dan bij het lezen van de voorwaarden, dan had je het anders kunnen aanpakken. Afstuderen gaat niet zo maar, je zult moeten nadenken voordat je iets doet. Had het via de redactie geprobeerd, de moderators, dan had je meer kans gehad.
Het is Sympathiek ipv Symapathiek zoals in jouw enquete staat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:lies_m schreef op 04 december 2012 @ 12:57:

Zo, het bericht is aangepast. Erg jammer dat het niet mag. Ik probeer alleen maar mijn master degree te behalen en Viva lezers behoren tot mijn doelgroep.

Ik lees de viva nooit .

Maar succes met je afstuderen. Ik hoop dat je snel een hele hoop respondenten vindt .
quote:charlottew88 schreef op 04 december 2012 @ 13:02:

Het is Sympathiek ipv Symapathiek zoals in jouw enquete staat.Dank je voor de opmerking!
quote:lies_m schreef op 04 december 2012 @ 13:20:

[...]

Dank je voor de opmerking!Graag gedaan
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven