Werk & Studie alle pijlers

Het begint te lopen...

15-10-2011 13:35 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het heeft er alle schijn van dat we een nieuwe markt op gaan waar (relatief dan) veel te doen is. Ik ben nu bezig mijn deel van de business case te schrijven, maandag gaan we beslissingen nemen. Als het allemaal gaat zoals we willen dan gaan we ineens rap groeien. Op korte termijn een nieuwe medewerker, en ja, dat betekent in ons geval een flinke uitbreiding , en mogelijk binnenkort nog een, of inzet van een drietal ZZP-ers of uitzendkrachten. Komt het echt lekker op stoom, dan zit een verdere groei met nog een paar mensen er dik in.

Ik vind het razend spannend. We zitten nu in de fase waarin ondernemingen succes claimen voor jaren, of finaal door het putje gaan. Onze omvang nadert een punt waarop je ook indirecte kan gaan aannemen, maar daar zijn we nog niet. Terwijl we een soort office manager/secretaresse/aanjager/etc eigenlijk steeds dringender nodig gaan hebben, maar we hebben daar het geld gewoon nog niet voor.

Heel eerlijk, ik vind het doodeng. Voor mezelf ben ik niet bang, als de dingen mis gaan kan ik prima mijn eigen boterham blijven verdienen. Maar zodra je mensen aanneemt ben je ook voor een deel voor hen verantwoordelijk. Aan de andere kant, als wat we aan het doen zijn echt een succes gaat worden, dan zitten we geramd, echt heel erg geramd.

(Oh ja, waarom dit bericht? Ik heb al jaren dit forum gebruikt als een plek om zo nu en dan te kunnen vertellen waar ik mee bezig ben en waar ik mee zit, en om successen te delen. Niet om het "kijk mij eens", eerder in tegendeel, maar omdat ik het fijn vind zoiets met een paar mensen te kunnen delen, en omdat ik zoveel van een aantal van jullie heb geleerd en dat erg waardeer.)
Ja hoor, meestal slaap ik 6 a 7 uur per nacht
Met 6 a 7 uur moet 't lukken, 5 is natuurlijk niet genoeg, maar soms is dat niet anders. Maar als je veel voldoening haalt uit je bezigheden, scheelt dat enorm!
wat gaaf om deze positiviteit, drive, passie te lezen. Geen doemdenken maar er vol voor gaan. Veel sukses.
5 uur per nacht, oef! Ik vind 8 nog te weinig..... Knap hoor! (maar dat vind ik van al die mensen die weinig slapen en toch hard werken)
Hee dfkjahihqb,

Je naam is ineens verdwenen! Ben je weg? Dat zou jammer zijn... ik hoop dat je bent gaan posten onder een andere naam. In elk geval succes met je bedrijf!
Dat hoop ik ook, aaaanne, opeens was hij weg! (midden in een topic nog wel).

Als je dit leest: kom terug!!!
Goh Nummerzoveel, ik heb nog bij jouw posts gezocht, omdat ik dacht dat jullie elkaar 'kenden' en ik misschien via jouw posts iets kon achterhalen. Maar jij weet dus ook van niets. Wat typisch...
@aaaanne

Wij kennen elkaar idd, maar hij is mij geen verantwoording verschuldigd over het anonimiseren van zijn nick. De laatste keer dat hij een nikchange deed werd al snel duidelijk dat hij terug was, dus ik kijk naar hem uit. En ik hoop hem er straks natuurlijk zo uit te pikken als hij weer post, maar misschien is hij er al en heb ik het nog niet door.
@Ritmeester. Mocht je dit nog lezen.

Het gaat je goed en dank voor je fijne manier van schrijven op dit forum!
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Huh, Ritmeester is weg!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven