Werk & Studie alle pijlers

Hoeveel tijd "kletsen" jullie per dag op je werk?

25-01-2021 09:22 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje rare vraag misschien maar ik ben ZZP-er en werk al jaren vanuit huis. Ik heb dus geen kantoorleven waar je tijdens de koffie-, rook- of lunchpauze even een babbeltje kunt maken. Ik deel mijn eigen tijd in en overdag pleeg ik bijv, wel een paar belletjes naar vriendinnen of familieleden die niet buitenhuis werken of nu ook thuiswerken. Voor Corona kwam er ook nog wel eens iemand even langs voor thee of koffie. Dat is al jaren zo mijn gewoonte maar nu de kinderen meer thuis zijn vanwege Corona en dus zien hoe ik overdag te werk ga, zei één laatst mam je bent wel veel aan de telefoon hoor ipv te werken hoor. Nou vroeg ik me dus af hoeveel tijd bijv mensen op hun werk per dag "kletsen" om te vergelijken of kind wel eens gelijk zo kunnen hebben of dat dit dus eigenlijk net als "kletspauzes onder werktijd" kan vallen, gewoon om te vergelijken met een normale werksituatie :-)
Hangt van de drukte en deadlines af. Er gaan dagen voorbij dat ik non-stop werk en er net goedemorgen vanaf kan, maar er zijn ook dagen dat ik een uur kan lunchen met iemand en een paar koffiegesprekken kan voeren. Wel altijd met collega's waarbij werk en privé in de gesprekken in elkaar overlopen.
Ik ga niet een uur ket een vriendin zitten bellen ofzo, dat zit dan niet in mijn systeem als ik op mijn werk ben.
Alle reacties Link kopieren