Werk & Studie alle pijlers

Iemand hier met een klein restaurant of cateringbedrijf?

17-10-2018 15:49 579 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er een forummer/ster met een klein restaurant, eethuisje of eventueel cateringbedrijf, met wie ik een beetje kan sparren? Ik heb plannen, maar ook nog heel veel vragen en bedenkingen. Het zou fijn zijn als ik wat praktische vragen kan stellen en een beetje sparren met iemand die al in het vak zit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat verwacht je nou toch van de forummers hier? Je vraagt in de OP om te sparren. Dat wordt nu al een jaar of vijf gedaan, maar alles wat opbouwend bedoeld is voel jij als kritiek en natrappen. Mag er dan alleen instemmend gepost worden?

Je hebt toch veel meer aan tips en opbouwende feedback dan aan mensen die alleen maar zeggen dat je alles perfect doet?


Fijn dat je het zo druk hebt met je cateringbedrijf en dat je in het topseizoen vrij kunt nemen.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Het enige waar ik op hoop is gewoon, simpelweg een beetje vriendelijkheid. En nee, dat is NIET hetzelfde als mij naar de mond praten of niet kritisch mogen zijn. Als dat verschil niet duidelijk is, en dat blijkt keer op keer, dan heb ik hier niets meer te zoeken. Maar ik kom toch elke keer weer terug op het forum omdat het zo'n grote groep mensen is waar je iets 'tegen aan kunt houden'. Als ik zelf op iemand reageer probeer ik dat altijd opbouwend en vooral vriendelijk te doen.
Voorbeeld: Wat verwacht je nou toch van die forummers hier?
Vriendelijker: ik begrijp niet zo goed wat je precies van de forummers verwacht.
In het dagelijks leven spreek je elkaar toch ook niet zo aanvallend en onvriendelijk toe? Waarom hier dan wel?
Maar waarschijnlijk ben ik een ouwe muts die er niets van snapt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien past forummer niet zo goed bij je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat concludeer ik ook regelmatig en verdwijn dan weer een poosje. Maar ik kom al sinds het prille begin op het forum en toen was de sfeer echt wel anders, tegen beter weten in kom ik dan weer terug. (en word weer teleurgesteld, ik ben ook niet de enige merk ik, ik lees regelmatig geschrokken reacties van topic openers op de vijandigheid zie op ze af komt)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven