Iemand tips?
dinsdag 6 augustus 2013 om 18:27
Hallo,
Ivm privacy hou ik het een beetje vaag. Leuke vacature gezien met opleiding, ook al naar een info avond geweest.
Er zit een lang sollicitatietraject aan vast met uiteindelijk een meeloopdag. Vandaag een mail gestuurd met de vraag of ik een vrijblijvende meeloopdag zou kunnen doen.
Maar nu zijn de mensen die erover gaan met vakantie. Ze zijn vier dagen voor het sluiten van de vacature terug...
Lijk ik nu dom? (Vakantie kreeg ik te horen dmv een auto-reply) Wat moet ik nu doen? Toch schrijven? Lijkt misschien ook raar omdat ik een meeloopdag heb gevraagd...
Twijfels twijfels... haha.
Ivm privacy hou ik het een beetje vaag. Leuke vacature gezien met opleiding, ook al naar een info avond geweest.
Er zit een lang sollicitatietraject aan vast met uiteindelijk een meeloopdag. Vandaag een mail gestuurd met de vraag of ik een vrijblijvende meeloopdag zou kunnen doen.
Maar nu zijn de mensen die erover gaan met vakantie. Ze zijn vier dagen voor het sluiten van de vacature terug...
Lijk ik nu dom? (Vakantie kreeg ik te horen dmv een auto-reply) Wat moet ik nu doen? Toch schrijven? Lijkt misschien ook raar omdat ik een meeloopdag heb gevraagd...
Twijfels twijfels... haha.
dinsdag 6 augustus 2013 om 19:06
quote:PlofKipje84 schreef op 06 augustus 2013 @ 19:03:
Feeks, welk eisenpakket??? Een vraag of ik een keer mee mag lopen??? Dat noem jij een eisenpakket??? Joh....
Wel al er in de omschrijving heel duidelijk mee meeloopprocedure staat omschreven ja
Dat is zo ongeveer een beetje hetzelfde als dit:
De sollicitatie gesprekken vinden plaats op dinsdag en donderdag
Tussen 09.00 en 10.00
Dat jij dan vervolgens een mailtje stuurt met de melding, kan ik niet op woensdag om 14.00?
Je zou toch denken dat die organisatie van te voren al heeft nagedacht over wat voor HUN de beste procedure is niet?
Feeks, welk eisenpakket??? Een vraag of ik een keer mee mag lopen??? Dat noem jij een eisenpakket??? Joh....
Wel al er in de omschrijving heel duidelijk mee meeloopprocedure staat omschreven ja
Dat is zo ongeveer een beetje hetzelfde als dit:
De sollicitatie gesprekken vinden plaats op dinsdag en donderdag
Tussen 09.00 en 10.00
Dat jij dan vervolgens een mailtje stuurt met de melding, kan ik niet op woensdag om 14.00?
Je zou toch denken dat die organisatie van te voren al heeft nagedacht over wat voor HUN de beste procedure is niet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 6 augustus 2013 om 19:06
quote:PlofKipje84 schreef op 06 augustus 2013 @ 19:03:
Feeks, welk eisenpakket??? Een vraag of ik een keer mee mag lopen??? Dat noem jij een eisenpakket??? Joh....Jij wil een meeloopdag, jij wil met de werknemers op de werkvloer spreken, ja, dat is een eisenpakket en je bent niet in de positie dit te vragen.
Feeks, welk eisenpakket??? Een vraag of ik een keer mee mag lopen??? Dat noem jij een eisenpakket??? Joh....Jij wil een meeloopdag, jij wil met de werknemers op de werkvloer spreken, ja, dat is een eisenpakket en je bent niet in de positie dit te vragen.
dinsdag 6 augustus 2013 om 19:09
quote:PlofKipje84 schreef op 06 augustus 2013 @ 19:04:
Scheelt ze een hoop geld voor de sollicitatieprocedure.
Misschien moet je solliciteren op de functie van CEO?
Kan je alles helemaal zelf gaan bepalen in de toekomst
Je vroeg tips, maar echt luisteren doe je geloof ik niet
Wij noemen dat bij ons in het bedrijf, deze dame is heel flexibel....binnen haar eigen kader.
En daar kunnen we dus niets mee
Scheelt ze een hoop geld voor de sollicitatieprocedure.
Misschien moet je solliciteren op de functie van CEO?
Kan je alles helemaal zelf gaan bepalen in de toekomst
Je vroeg tips, maar echt luisteren doe je geloof ik niet
Wij noemen dat bij ons in het bedrijf, deze dame is heel flexibel....binnen haar eigen kader.
En daar kunnen we dus niets mee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 6 augustus 2013 om 19:13
quote:PlofKipje84 schreef op 06 augustus 2013 @ 19:11:
Wie beweert er nu dat ik me niet aan de procedure houd?????
Ik vraag gewoon om meer informatie en die kan ik op die manier verkrijgen. Normaal gesproken kan je bellen en kan je zelfs met medewerkers spreken. Maar dat gaat nu niet.
Jijzelf, je wil een meeloopdag terwijl duidelijk is dat deze pas in de loop van de sollicitatieprocedure zal plaatsvinden.
OMG en jij werkt in de gehandicaptenzorg met deze attitude?
Wie beweert er nu dat ik me niet aan de procedure houd?????
Ik vraag gewoon om meer informatie en die kan ik op die manier verkrijgen. Normaal gesproken kan je bellen en kan je zelfs met medewerkers spreken. Maar dat gaat nu niet.
Jijzelf, je wil een meeloopdag terwijl duidelijk is dat deze pas in de loop van de sollicitatieprocedure zal plaatsvinden.
OMG en jij werkt in de gehandicaptenzorg met deze attitude?
dinsdag 6 augustus 2013 om 19:19
quote:PlofKipje84 schreef op 06 augustus 2013 @ 18:53:
Bellen kan niet, grappig he. Ze doen alles via mail. De vragen die ik heb, die kunnen zij niet echt beantwoorden. Daarvoor wil ik medewerkers op de werkvloer spreken. De mensen waar ik aan gemaild heb zijn van een wervingsbureau.
Maar dat had je dus kunnen vragen. Ik zou iets geschreven hebben als dat de functie mij heel erg leuk lijkt en dat ik een paar vragen heb zodat mijn sollicitatie iets beter uit de verf kan komen. Altijd positief blijven. Een persoon die meer wil weten met een positieve houding zal zeker opvallen. Dat jij wil aftasten of het wat voor je is, hoef je er niet bij te zeggen.
Het W&S-bureau kan de vragen doorspelen.
Bellen kan niet, grappig he. Ze doen alles via mail. De vragen die ik heb, die kunnen zij niet echt beantwoorden. Daarvoor wil ik medewerkers op de werkvloer spreken. De mensen waar ik aan gemaild heb zijn van een wervingsbureau.
Maar dat had je dus kunnen vragen. Ik zou iets geschreven hebben als dat de functie mij heel erg leuk lijkt en dat ik een paar vragen heb zodat mijn sollicitatie iets beter uit de verf kan komen. Altijd positief blijven. Een persoon die meer wil weten met een positieve houding zal zeker opvallen. Dat jij wil aftasten of het wat voor je is, hoef je er niet bij te zeggen.
Het W&S-bureau kan de vragen doorspelen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you