Werk & Studie alle pijlers

Ik weet het even niet meer

19-01-2010 23:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik kom er zelf niet meer uit.

Ik heb al heel wat jaren werkervaring en weinig diploma's. Het hoogst genoten is MBO, niet afgemaakt dus geen diploma. Ik werk nu al een aantal jaar op een klantenservice en ik ben bereid om een opleiding te gaan volgen zodat ik wellicht een betere functie kan krijgen.

Ik heb alleen geen idee wat...

Als ik vertel wat ik leuk vindt, wellicht hebben jullie dan ideeen voor een opleiding wat kan leiden tot een leuke functie?

Ik vind het leuk om te organiseren, verantwoordelijk te zijn, om met targets te werken, iets analyseren, efficient te werken, veel afwisseling, mensen te trainen (uitleg geven) of te coachen.

Het liefst een avondopleiding van 1 of 2 jaar omgeving zuid holland.

Ben benieuwd naar jullie reactie's!
Als je 21 jaar of ouder ben kun je iig de 21+ toets doen voor een HBO opleiding. Waarom ga je niet eens wat opendagen bezoeken? Er zijn zeker deeltijdopleidingen in t gebied dat jij leuk vindt. Maar heb je zelf nog niet gespeurd op het internet dan?

Wil je in het callcenter werk blijven werken? Want daar bestaat ook een MBO opleiding in. Contactcentermedewerker. Heb deze opleiding zelf moeten volgen voor een functie die ik heb gehad bij een alarmcentrale.
Ik sluit even aan bij Pixie; is het misschien een idee een managementcursus/opleiding te gaan volgen, zodat je een leidinggevende functie kunt bekleden binnen je huidige werkkring?? Als ik je wensen doorneem sluit dat mooi aan!!
Pixiepink,

Thx voor jouw snelle reactie. Ik ben al wat ouder dan 21 .Die toest is een goeie!

Ik heb buiten mijn 32 uur werkweek, 2 kids en een huishouden te verzorgen. Ik heb eigelijk heel weinig tijd om opendagen te bezoeken. En voordat ik dat ga doen wil ik eerst wat concreter op zoek gaan.

Ik wil zeker niet op de klantenservice blijven werken.

Tuurlijk speur ik het internet af, maar er is zoveel aanbod.

Ik ben ook erg benieuwd wat voor reactie's er komen van vreemde mensen die beoordelen op de steekwoorden die ik gegeven heb. Ik heb zelf wel een klein beetje een idee waar ik naartoe wil, maar misschien brengen jullie mij wel op een heel ander idee!

Laats zag ik een leuke functie, Coordinator Sales. Wat voor opleiding zou je hiervoor nodig hebben?
Heb je weleens een beroepskeuzetest gedaan? Ik heb er eens een gedaan via het UWV, waarbij de uitslag ontzettend uitgebreid was en waar ik ook echt iets aan had, je krijgt een heel mooi rapport ervan mee naar huis. Dan heb ik het dus niet over de vingervlugge internettestjes, maar echt een onderzoek. Ik geloof dat het via 'Salto' ging.
Reïntegratieconsulent/ loopbaanadviseur?

Er zijn veel particuliere opleidingen voor. Je wordt wel even getest of je een hbo denkniveau hebt. Zoek goed uit welke opleiding, er is nogal verschil in prijzen.
En wat dacht je van teammanager of floormanager ect bij je huidige werkgever, zodat je hiervan kan proeven.
Je hebt toch ook een opleiding voor organistor van feestjes of congressen e.d. ik geloof dat dat op MBO niveau is maar hoe lang die opleiding duurt (maar 1 of 2 jaar) dat weet ik niet, maar als ik naar jou profiel kijk zou dat wat kunnen zijn?

succes in ieder geval.
Als ik jou steek worden lees denk ik gelijk aan Facility Management of Culturele en Maatschappelijke Vorming.
Als ik jouw steekwoorden lees dan denk ik: manager worden, ofwel bedrijfskunde/managementopleiding.

Ik doe deeltijd bedrijfskunde, duurt wel 4 jaar maar is superleuk en goed en in Zuid Holland... Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven