Werk & Studie alle pijlers

Integrale Veiligheidskunde

15-10-2019 09:39 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een HBO studie in deeltijdvorm naast mijn reguliere baan.

Ik wil de opleiding Integrale Veiligheidskunde gaan volgen. Hiervoor zijn verschillende opties mogelijk.

Ik kan de studie gaan volgen via het NTI, NCOI, Hogeschool Saxion in Deventer en de Hogeschool in Utrecht.

Zelf woon ik in de provincie Groningen.
Hier wordt deze studie niet in de buurt gegeven waardoor ik dus zal moeten gaan reizen.

Hogeschool Saxion zal voor mij het dichtstebij zijn. Dit is voor mij 1 uur en 25 minuten met de trein.
Hogeschool Utrecht is voor mij 1 uur en 53 minuten reizen met de trein.

Bij beide instellingen moet ik 1 dag in de week naar school.

Heeft iemand van hier deze opleiding in deeltijdvorm gevolgd via Hogeschool Saxion of Hogeschool Utrecht. Naar welke Hogeschool gaat jullie voorkeur uit?

Verder ben ik benieuwd of je naast die ene dag dat je naar school moet nog vaker samenkomt met je klas voor projecten of opdrachten?

Dan is er nog de optie om deze studie via het NTI of NCOI te gaan volgen. Heeft iemand dit gedaan en hoe is dit bevallen? Als ik het klassikaal volg via de NTI dan heb ik 1 a 2 dagen per maand les. Dat scheelt toch alweer 2 dagen per maand reizen ten opzichte van de reguliere Hogescholen.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Stefan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven