Is dit een redelijk salaris?
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:37
Hallo Forummers,
Graag jullie advies over het volgende.
Gisteren heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij een Technisch bedrijf alszijnde secretaresse. Alles is goed verlopen en zij hebben mij vandaag een voorstel gedaan voor het salaris etc.
Nu zijn ze gekomen met het volgende.
Bruto ga ik verdienen ¤ 1850,-
Netto houd ik over ¤ 1540,- dit is incl reiskosten.
Verder is alles netjes geregeld zoals spaarloon en pension etc.
Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar ervaring als secretaresse, tevens heb ik een diploma van Schoevers dit is op MBO niveau.
Wat denken jullie? Is dit een redelijk salaris?
Ik zie graag reacties tegemoet!
Alvast Bedankt.
Graag jullie advies over het volgende.
Gisteren heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij een Technisch bedrijf alszijnde secretaresse. Alles is goed verlopen en zij hebben mij vandaag een voorstel gedaan voor het salaris etc.
Nu zijn ze gekomen met het volgende.
Bruto ga ik verdienen ¤ 1850,-
Netto houd ik over ¤ 1540,- dit is incl reiskosten.
Verder is alles netjes geregeld zoals spaarloon en pension etc.
Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar ervaring als secretaresse, tevens heb ik een diploma van Schoevers dit is op MBO niveau.
Wat denken jullie? Is dit een redelijk salaris?
Ik zie graag reacties tegemoet!
Alvast Bedankt.
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:55
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:59
Ik vind dat er niks mis mee is. Ik weet niet of het een zware secretarieele functie is? Want daar kan ook nog wel wat verschil tussen zitten. Wat zijn je werkzaamheden?
Ben zelf ook een secretaresse, 24 en mijn salaris ligt wel hoger. Maar dat komt ook door de branche waarin ik zit.
Het is wel pittiger dan wat ik momenteel doe.
Ik ga voornamelijk een hoop organiseren, beurzen etc. Ik ga de projectmanager ondersteunen.
Ben zelf ook een secretaresse, 24 en mijn salaris ligt wel hoger. Maar dat komt ook door de branche waarin ik zit.
Het is wel pittiger dan wat ik momenteel doe.
Ik ga voornamelijk een hoop organiseren, beurzen etc. Ik ga de projectmanager ondersteunen.
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:09
CiteerBekijkFavorietRapporteerjuffrouwjannieProfiel524 berichtenVoeg toe als contact06-08-2010, 16:03
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vraag me af of je dat nettobedrag (een keurig salaris hoor, zeker in deze tijd en voor jouw leeftijd) werkelijk gaat overhouden van die 1850 bruto. Hoeveel reiskostenvergoeding krijg je, netto?
Ik krijg ¤ 124,- netto aan reisvergoeding.
Zij hebben mij een voorbeeld van mijn loonstrook toegestuurd. Hier staat het netto bedrag op.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vraag me af of je dat nettobedrag (een keurig salaris hoor, zeker in deze tijd en voor jouw leeftijd) werkelijk gaat overhouden van die 1850 bruto. Hoeveel reiskostenvergoeding krijg je, netto?
Ik krijg ¤ 124,- netto aan reisvergoeding.
Zij hebben mij een voorbeeld van mijn loonstrook toegestuurd. Hier staat het netto bedrag op.
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:11
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:17