Werk & Studie alle pijlers

Is dit een redelijk salaris?

06-08-2010 15:37 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Forummers,

Graag jullie advies over het volgende.

Gisteren heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij een Technisch bedrijf alszijnde secretaresse. Alles is goed verlopen en zij hebben mij vandaag een voorstel gedaan voor het salaris etc.

Nu zijn ze gekomen met het volgende.

Bruto ga ik verdienen ¤ 1850,-

Netto houd ik over ¤ 1540,- dit is incl reiskosten.

Verder is alles netjes geregeld zoals spaarloon en pension etc.

Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar ervaring als secretaresse, tevens heb ik een diploma van Schoevers dit is op MBO niveau.

Wat denken jullie? Is dit een redelijk salaris?

Ik zie graag reacties tegemoet!

Alvast Bedankt.
Zeker geen slecht salaris voor een "beginner" van 23 jaar. Het kan veel slechter hoor! Het minimumloon voor 23 jaar en ouder bij 40 uur is trouwens rond de E1400,-- bruto, dus die 1850,-- is zeker niet slecht.Dat bedrag kreeg ik vorig jaar nog voor 32 uur werken als 32 jarige administratief medewerker.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Het is opzich een prima salaris maar op het moment dat het een voorstel is, zou ik nog wel een tegenvoorstel doen. Het is namelijk een voorstel en dus nog niet helemaal dichtgetimmerd. Ik zou het er zeker niet op af laten ketsen want het is gewoon echt een prima salaris voor een MBO'er met anderhalf jaar ervaring.
quote:Mutsje78 schreef op 14 augustus 2010 @ 00:25:

Zeker geen slecht salaris voor een "beginner" van 23 jaar. Het kan veel slechter hoor! Het minimumloon voor 23 jaar en ouder bij 40 uur is trouwens rond de E1400,-- bruto, dus die 1850,-- is zeker niet slecht.Dat bedrag kreeg ik vorig jaar nog voor 32 uur werken als 32 jarige administratief medewerker.

1300 nog wat idd, maar dat ligt ook puur aan wat je doet. Als je een diploma hebt mag jenatuurlijkw el meer verdienen dan het minimum.

Maar denk ookd at redelijk is.

http://www.de-salarisindicatie.nl/zoeken.php

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven