Werk & Studie alle pijlers

kepputzowarrumophetwerk!

11-07-2010 19:09 34 berichten
Nu nog actueel, over een paar dagen vast niet meer!

Heb (ZZP'er) project van een paar maanden gekregen (schrijven van handleidingen) bij een groot bedrijf. Groot vooral in de zin van heel erg veel m2's en talloze trappen waar geen eind aan komt. Ik sjouw heen en weer van fabriekshal naar werkplaats naar kantoorgedeelte en weer heen en weer terug en weer heen en weer ...enz. Beetje kalm aan doen is voor mij geen optie, klant eist een minimaal aantal bestede uren, want willen (of course) voor een duppie op de eerste rang. Ik ren me dus het ape(n?)lazerus om alle benodigde info te krijgen. Nee, niks zieligs aan, want ik verdien er mijn omzet mee, maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze temperaturen op je werk. Ik hoef geen oplossingen (die zijn er niet), maar ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen. Hoe komen jullie de dag door? Overvallen op de ijswatermachine? Goeie smoezen om niet naar afdeling XXX te hoeven waar het extra heet is? Alle verhalen welkom!
Laika, nooit geweten, van die halsslagader. Begint je slaapkamer al af te koelen na gisteren?

Sanmi, vroeg beginnen en vroeg weg, dat doe ik ook. Heerlijk, nog zo'n stuk dag voor je!

Chocobo, kan je onder die toga niet gewoon een bikini aan? Dat scheelt wellicht iets, en zijne (of hare) weledelgestrenge ziet het toch niet :-)

Kuzu, dan ook nog eens tussen de ovens staan, petje af dat je dat volhoudt!
Alle reacties Link kopieren
sri, geweldig idee! Klein probleempje: dan moet ik natuurlijk ook in bikini over straat, of al direct met toga aan, wat er dan weer een beetje vreemd uitziet (denk fladderende pinguin). Maar verder vind ik het nog best het overdenken waard
Hier is het eindelijk lekker. Ik heb zelfs kippenvel.

Vanochtend ff de ventilator omgekeerd zodat ie alle lucht de gang op blies
Chocobo, zijn de wc's bij de rechtbanken nu ook al wegbezuinigd? Het moet niet gekker worden bij de overheid. Zou net zo'n prima plaats zijn om je ff te verkleden! Mochten ze er toch nog zijn, dan heb je vast grote kans dat je daar een damesedelachtbare tegenkomt die zich net in haar strandsetje staat te hijsen. Ik zou zeggen: zet een trend!
sri: hehehehehehehehehhehe te mooi die gedachte, kan natuurlijk ook met iets anders dan een bikini. Ik denk aan kerstmanpakken in december, of alleen pikante lingerie gewoon omdat het kan.

*neemt zich voor om altijd even met een speciaal pakje naar de wc te gaan vlak voor een zitting*

Moet overigens ook heel hard gniffelen om "damesedelachtbare"
Goed, die kerstmannenpakken, Chocobo! En aan het eind van de laatste zitting voor de kerst hup, de toga uit en hard roepen: surprise!!! Als het heeeel koud is een skipak (maar geen ski's aan, da's weer overdreven).

Maar voor nu: kan je geen heftige en emotionele betogen houden met veel gezwaai van armen en benen, zodat je jezelf een beetje koel wappert? Als de raadsmens van de opponent nou hetzelfde doet, kunnen jullie samen fungeren als parketventilatie. Wie weet zit er nog een toeslag aan!
niets eens zo'n slecht idee, met eigenlijk maar 1 probleempje: als ik heel emotineel ga pleiten met hele heftige bewegingen dat krijg ik het natuurlijk wel nog warmer. Of erger nog, de dames/herenedelactbare schiet mogelijk in een lachstuip en dan heb ik het weer gedaan.

ski's kunnen natuurlijk best mee, als ik er maar niet op ga staan. Je hebt geen idee wat er allemaal onder zo'n toga past...
Met nog warmer heb je natuurlijk gelijk, maar als de edelachtbare m/v in een lachstuip schiet, heb je kans dat je collega in de stress schiet, en dat kan best gunstig zijn. . Intussen zie ik je zitten: in bikini, op ski's, kerstmuts op en in toga. Nu alleen nog een grote gespierde vent die achter je staat te wapperen met een palmblad... Als we nog even zo doorgaan, wil heel Nederland voor het gerecht, al was het alleen maar om weer eens lekker te lachen. Kan justitie entree gaan heffen in haar paleizen.
quote:Zamirah schreef op 11 juli 2010 @ 19:55:

Ben ik even blij dat ik 7 weken vakantie heb. Verwend nest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven