Werk & Studie alle pijlers

Keuze maken...

27-03-2010 23:15 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

sinds 23 maart ben ik bezig op mijn nieuwe baan. Het is een functie voor 20u per week, dus wilde ik op termijn op zoek gaan naar een andere halftijdse functie om de uren aan te vullen...

Nu heb ik vorige maandag een sollicitatie gehad voor baan A, en heb vandaag te horen gekregen dat ik de baan heb.. Het is een functie 'onder' mijn niveau, maar wel erg leerrijk volgens mij.

Komende maandag heb ik nog een sollicitatiegesprek voor een functie B die wél verloond wordt volgens mijn diploma. Ik betwijfel eigenlijk of ik veel kans maak, want ik heb niet veel ervaring in dit vakgebied.

Maandag moet ik aan baan A laten weten of ik de baan aanneem of niet. Op die dag heb ik dus ook dat gesprek bij B, maar daar hoor ik volgens mij niet zo snel iets van...

Nu twijfel ik: de baan aannemen die ik kreeg aangeboden, of deze afwijzen met de kans dat ik die andere baan ook niet krijg...? Het gaat allebei om tijdelijke functies voor enkele maanden.
je hebt toch een proeftijd bij baan a, vind je het niks (krijg je baan b) gooi je het erop dat het toch niet bij je past. Proeftijd is niet alleen voor de werkgever maar ook voor de werknemer.
Het is misschien niet netjes, maar als je baan a mondeling toezegt, gaat er altijd nog tijd overheen voordat je het contract tekent.

Dus kan je er altijd nog onderuit als baan b wel doorgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven