Klantenservice vanuit huis
dinsdag 11 juni 2019 om 11:11
Ik krijg de laatste tijd steeds vacatures van een klantcontactcenter waarbij je vanuit huis kunt werken. Uit de bewoordingen van de vacature lijkt het alsof je ZZP’er dient te worden, maar dat wordt niet echt duidelijk. Het uurtarief is ca. 12,30 wat aan de hoge kant is voor callcenterwerk.
Heeft iemand hier al eens gesolliciteerd en/of gewerkt en wat waren de ervaringen?
Heeft iemand hier al eens gesolliciteerd en/of gewerkt en wat waren de ervaringen?
dinsdag 11 juni 2019 om 11:16
Is dat geen XXX klantenservice? Kan me niet voorstellen dat dit iets normaals is. Hoe worden je scoren en targets en gesprekstechnieken dan gemonitord?
En als je ZZp-er moet worden alleen maar om vanuit huis te kunnen werken, met alle eigen risico's van dien, lijkt me dit veel te onduidelijk om in te springen eerlijk gezegd.
En als je ZZp-er moet worden alleen maar om vanuit huis te kunnen werken, met alle eigen risico's van dien, lijkt me dit veel te onduidelijk om in te springen eerlijk gezegd.
dinsdag 11 juni 2019 om 11:18
Doreia* schreef: ↑11-06-2019 11:16Is dat geen XXX klantenservice? Kan me niet voorstellen dat dit iets normaals is. Hoe worden je scoren en targets en gesprekstechnieken dan gemonitord?
Nee hoor, een heleboel webcare banen worden, al dan niet gedeeltelijk, vanuit huis gedaan.
dinsdag 11 juni 2019 om 11:34
Die van 12,30 kan ik niet meer vinden, maar ik kreeg er ook een van klantcontactexperts.nl met een tarief van 10,43. Dat is ook al een stuk meer dan het minimumloon, en het voordeel is natuurlijk dat je geen reistijd hebt. Voor dat bedrag zzp’er worden en een administratie bijhouden is natuurlijk niet reëel.
dinsdag 11 juni 2019 om 11:44
- val je onder een CAO?MinkeDeWit schreef: ↑11-06-2019 11:34Die van 12,30 kan ik niet meer vinden, maar ik kreeg er ook een van klantcontactexperts.nl met een tarief van 10,43. Dat is ook al een stuk meer dan het minimumloon, en het voordeel is natuurlijk dat je geen reistijd hebt. Voor dat bedrag zzp’er worden en een administratie bijhouden is natuurlijk niet reëel.
- heb je recht op vakantiedagen?
- bouw je pensioen op?
dinsdag 11 juni 2019 om 12:04
MinkeDeWit schreef: ↑11-06-2019 11:34Die van 12,30 kan ik niet meer vinden, maar ik kreeg er ook een van klantcontactexperts.nl met een tarief van 10,43. Dat is ook al een stuk meer dan het minimumloon, en het voordeel is natuurlijk dat je geen reistijd hebt. Voor dat bedrag zzp’er worden en een administratie bijhouden is natuurlijk niet reëel.
Kijk anders ook eens bij https://www.fintrex-recruitment.nl/ dat is een uitzendbureau voor klantcontact.