Kloppen de data in de ontslagbrief?
vrijdag 5 september 2025 om 21:16
Een vraagje over een ontslagbrief. In mijn ontslagbrief heb ik vermeld dat ik de arbeidsovereenkomst beëindig per 1 oktober met een opzegtermijn van 1 maand. Deze brief heb ik ergens in augustus verstuurd. Nu zou ik op 1 oktober beginnen bij mijn nieuwe baan. Kloppen de data dan wat ik heb ingevuld?
zaterdag 6 september 2025 om 20:24
De einddatum staat er duidelijk, het tweede deel staat er beetje onhandig vind ik. Ik zou iets geschreven hebben als "met inachtneming van de maand opzegtermijn vertrouw ik er op u tijdig te hebben geinformeerd". Of iets van die strekking. Dan is het duidelijk dat je er in oktober niet meer bent.anoniem030415 schreef: ↑05-09-2025 21:16In mijn ontslagbrief heb ik vermeld dat ik de arbeidsovereenkomst beëindig per 1 oktober met een opzegtermijn van 1 maand.
zaterdag 6 september 2025 om 22:56
Ik heb er ingezet met inachtname van de opzegtermijn van 1 maand. Sorry voor de onduidelijkheid.Appletje schreef: ↑06-09-2025 20:24De einddatum staat er duidelijk, het tweede deel staat er beetje onhandig vind ik. Ik zou iets geschreven hebben als "met inachtneming van de maand opzegtermijn vertrouw ik er op u tijdig te hebben geinformeerd". Of iets van die strekking. Dan is het duidelijk dat je er in oktober niet meer bent.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in