Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
maandag 6 oktober 2008 om 18:04
Becky26: Dat het afhankelijk is van je leeftijd snap ik. Maar iedereen op een kinderopvang verdient toch lijkt mij hetzelfde? Of verdien je meer met een hbo diploma als leidster kinderopvang, dan wanneer je spw3 gedaan hebt, maar wel hetzelfde werk doet?
Hm..jammer dat er niet zo'n standaard antwoord op is. Vroeg me namelijk af of er een groot verschil zit tussen het salaris als juf basisonderwijs en leidster kinderopvang..
Hm..jammer dat er niet zo'n standaard antwoord op is. Vroeg me namelijk af of er een groot verschil zit tussen het salaris als juf basisonderwijs en leidster kinderopvang..
maandag 6 oktober 2008 om 22:02
ik denk wel dat iemand met ene HBO diploma meer verdient dan iemand met SPW3.
kinderopvang effe gegoogled:
http://www.gobnet.nl/beroep.php?id=70&p=5
ik weet dat het salaris voor juffen in het basisonderwijs toch wel een stuk hoger ligt, maar ja daar heb je ook HBO voor nodig dus moet je langer studeren.
kinderopvang effe gegoogled:
http://www.gobnet.nl/beroep.php?id=70&p=5
ik weet dat het salaris voor juffen in het basisonderwijs toch wel een stuk hoger ligt, maar ja daar heb je ook HBO voor nodig dus moet je langer studeren.
dinsdag 7 oktober 2008 om 10:25
@Becky26.
Misschien doe ik het verkeerd, maar bij loonwijzer vul ik zo goed mogelijk in wat ze vragen. Dan komt er iets uit, waar alleen maar meer uren in staan dan wat ik ga werken. Of snap ik het dan verkeerd.
Iemand anders hier een idee wat je bij de gegevens uit mijn vorige post kunt gaan verdienen ?
Groet, Anoes
Misschien doe ik het verkeerd, maar bij loonwijzer vul ik zo goed mogelijk in wat ze vragen. Dan komt er iets uit, waar alleen maar meer uren in staan dan wat ik ga werken. Of snap ik het dan verkeerd.
Iemand anders hier een idee wat je bij de gegevens uit mijn vorige post kunt gaan verdienen ?
Groet, Anoes
dinsdag 7 oktober 2008 om 10:34
@anoes
Volgens mij is bij jou het bruto salaris ¤ 2598,88 en werk je 70% dus dat is ¤ 1818,60. Netto hou je dan ¤ 1315 over.
Ik hoop dat de link het doet
http://www.loonwijzer.nl/home/brutonetto
Volgens mij is bij jou het bruto salaris ¤ 2598,88 en werk je 70% dus dat is ¤ 1818,60. Netto hou je dan ¤ 1315 over.
Ik hoop dat de link het doet
http://www.loonwijzer.nl/home/brutonetto
dinsdag 7 oktober 2008 om 11:45
quote:Ikkuh17 schreef op 06 oktober 2008 @ 11:47:
Maar is er hier ook iemand die werkt op een kinderdagopvang? Hoeveel verdien je dan netto, als je fulltime werkt?
Hoop dat iemand dat weet!
Ik werk volgens de CAO Kinderopvang...
Leeftijd: 23
Diploma: HBO - BC Social Work
Afgestudeerd: Juli 2008
Werk: Pedagogisch medewerker
Werkervaring: Minimaal (stages)
Uren: 24 / week
Salaris: ¤ 1188,- Bruto
Zo goed als iedereen die op de groep staat in de kinderopvang (dus geen leidinggevende functies) werkt in schaal 6 van deze CAO. Op welke trede je instroomt hangt af van ervaring. Het is een mbo functie wat betekend dat je daar ook naar betaald wordt. Ook al heb je een HBO diploma. Dat maakt voor je salaris dus zo goed als geen verschil.
Maar is er hier ook iemand die werkt op een kinderdagopvang? Hoeveel verdien je dan netto, als je fulltime werkt?
Hoop dat iemand dat weet!
Ik werk volgens de CAO Kinderopvang...
Diploma: HBO - BC Social Work
Afgestudeerd: Juli 2008
Werk: Pedagogisch medewerker
Werkervaring: Minimaal (stages)
Uren: 24 / week
Salaris: ¤ 1188,- Bruto
Zo goed als iedereen die op de groep staat in de kinderopvang (dus geen leidinggevende functies) werkt in schaal 6 van deze CAO. Op welke trede je instroomt hangt af van ervaring. Het is een mbo functie wat betekend dat je daar ook naar betaald wordt. Ook al heb je een HBO diploma. Dat maakt voor je salaris dus zo goed als geen verschil.
vrijdag 10 oktober 2008 om 09:10

vrijdag 10 oktober 2008 om 09:26
- 32 jaar
- 3 jaar werkervaring in huidige werk (bijstandsconsulent = HBO)
- WO opleiding
- 4 x 9 uur
- bruto 2682 / netto 1773,80
- eindejaarsuitkering
- opleidingen worden betaald
- ongeveer 5 weken vakantie in totaal met mogelijkheid om extra te werken voor extra vakantie
Ik ben er tevreden mee. Salaris gaat ook nog elk jaar omhoog, met een max van bruto 3027.
- 3 jaar werkervaring in huidige werk (bijstandsconsulent = HBO)
- WO opleiding
- 4 x 9 uur
- bruto 2682 / netto 1773,80
- eindejaarsuitkering
- opleidingen worden betaald
- ongeveer 5 weken vakantie in totaal met mogelijkheid om extra te werken voor extra vakantie
Ik ben er tevreden mee. Salaris gaat ook nog elk jaar omhoog, met een max van bruto 3027.
vrijdag 10 oktober 2008 om 09:42
quote:fiestaford schreef op 10 oktober 2008 @ 09:10:
Kunnen jullie mij adviseren!??
Ben 24 jaar, 5 jaar werkervaring, administratief medewerkster bij een makelaarskantoor.
Werk 40 uur, MBO opleiding bank en verzekeringen, verdien
¤ 1500,- bruto per maand.
Ik ben namelijk niet tevreden met mijn salaris, hoeveel moet ik ongeveer verdienen???
Ik doe hetzelfde werk als jij, ben 22 en werk hier nu 2 jaar.
Werk 25 uur en heb een MBO MTRO opleiding, verdien ¤ 1048,- bruto.
Kunnen jullie mij adviseren!??
Ben 24 jaar, 5 jaar werkervaring, administratief medewerkster bij een makelaarskantoor.
Werk 40 uur, MBO opleiding bank en verzekeringen, verdien
¤ 1500,- bruto per maand.
Ik ben namelijk niet tevreden met mijn salaris, hoeveel moet ik ongeveer verdienen???
Ik doe hetzelfde werk als jij, ben 22 en werk hier nu 2 jaar.
Werk 25 uur en heb een MBO MTRO opleiding, verdien ¤ 1048,- bruto.
vrijdag 10 oktober 2008 om 10:15
Hier mijn lijstje:
Opleiding: HBO Hospitality Management
Werkervaring: 1,5 jaar
Werk: PA bij een vastgoedbelegger
Uren: 40 p.wk.
Salaris: ¤3000,- bruto en vakantiegeld, laptop, telefoon, parkeerkosten en reiskosten volledig gedekt, eventuele nieuw op te pakken studie vanuit het bedrijf geheel vergoed.
Niets te klagen dus!
Opleiding: HBO Hospitality Management
Werkervaring: 1,5 jaar
Werk: PA bij een vastgoedbelegger
Uren: 40 p.wk.
Salaris: ¤3000,- bruto en vakantiegeld, laptop, telefoon, parkeerkosten en reiskosten volledig gedekt, eventuele nieuw op te pakken studie vanuit het bedrijf geheel vergoed.
Niets te klagen dus!
zondag 12 oktober 2008 om 22:15
Ik ben 32 jaar en werk als produktie medewerkster 40 uur per week.
Ik verdien hier 2500 euro bruto mee ongeveer.
Per week krijg ik 410 euro netto.
Ik werk in 2 ploegen dienst en ben 8 uur op mijn werk daar zitten mijn pauzes in!
Ik vind dit verschrikkelijk goed en zou dit altijd wel willen doen en verdienen helaas gaat het bedrijf dicht en naar Mexico dus het is maar tijdelijk, balen hoor!!!!!!!
Ik moet maar weer afwachten wat ik hierna voor werk krijg, en vooral wat voor loontje daar aan hangt want zoals dit krijg ik vast nooit meer!
Ik verdien hier 2500 euro bruto mee ongeveer.
Per week krijg ik 410 euro netto.
Ik werk in 2 ploegen dienst en ben 8 uur op mijn werk daar zitten mijn pauzes in!
Ik vind dit verschrikkelijk goed en zou dit altijd wel willen doen en verdienen helaas gaat het bedrijf dicht en naar Mexico dus het is maar tijdelijk, balen hoor!!!!!!!
Ik moet maar weer afwachten wat ik hierna voor werk krijg, en vooral wat voor loontje daar aan hangt want zoals dit krijg ik vast nooit meer!
dinsdag 14 oktober 2008 om 01:38
Ik heb niet alles gelezen maar zie weinig mensen uit de technische wereld. Maar goed ik werk in de proces industrie en ben 33 jaar. MBO'er Analytische chemie en (Vapro) proces techniek) en nog steeds bezig met door leren. 10 jaar werkervaring.
Werk 5 ploegen dienst (33.6 uur per week gemiddeld)
3 ochtenden werken 2 vrij
4 dagen middagen werken 1 vrij
3 nachten werken 4 vrij
25 vakantie dagen
Vaste 13e maand
Winstuitkering 3% v/h jaar salaris
Zeer goede sec. arbeidsvoorwaarden
Bruto per maand 4200.- incl ploegen toeslag en reiskosten.
Kan nog flink doorgroeien dus ik geloof wel dat het goed zit.
Werk 5 ploegen dienst (33.6 uur per week gemiddeld)
3 ochtenden werken 2 vrij
4 dagen middagen werken 1 vrij
3 nachten werken 4 vrij
25 vakantie dagen
Vaste 13e maand
Winstuitkering 3% v/h jaar salaris
Zeer goede sec. arbeidsvoorwaarden
Bruto per maand 4200.- incl ploegen toeslag en reiskosten.
Kan nog flink doorgroeien dus ik geloof wel dat het goed zit.
donderdag 16 oktober 2008 om 19:42
Las net even die discussie over onderwijs...
Ik zit ook in het onderwijs, 28 jaar, lerares Nederlands, fulltime, netto 1700 euro.
Mensen zeggen inderdaad vaak: ach, als lerares heb je zoveel vakantie, en realiseren zich vaak niet hoe inspannend het onderwijs is en hoeveel werk er naast de lessen er op je af komt. Om maar te zwijgen over al de negativiteit die pubers met zich mee brengen. Ik heb die vakanties echt nodig om bij te komen en te herladen.
Aan de andere kant... ik ga er dus ook mee stoppen omdat ik vind dat het loon niet overeenkomt met het werk.
Als je klaagt over het onderwijs en je vindt dat je te weinig krijgt... tjah stop er dan ook mee!
Ik zit ook in het onderwijs, 28 jaar, lerares Nederlands, fulltime, netto 1700 euro.
Mensen zeggen inderdaad vaak: ach, als lerares heb je zoveel vakantie, en realiseren zich vaak niet hoe inspannend het onderwijs is en hoeveel werk er naast de lessen er op je af komt. Om maar te zwijgen over al de negativiteit die pubers met zich mee brengen. Ik heb die vakanties echt nodig om bij te komen en te herladen.
Aan de andere kant... ik ga er dus ook mee stoppen omdat ik vind dat het loon niet overeenkomt met het werk.
Als je klaagt over het onderwijs en je vindt dat je te weinig krijgt... tjah stop er dan ook mee!
vrijdag 17 oktober 2008 om 16:29
dinsdag 21 oktober 2008 om 19:47
vrijdag 24 oktober 2008 om 13:12
Wellicht is dit topic al eens geopend echter zag 'm er niet tussen staan.
De titel zegt het al: wat verdien je bruto, wat is je leeftijd, welke opleiding heb je en hoeveel uur werk je?
Om te starten:
3109,- op basis van 36 uur, 33 jaar, HBO
Ben benieuwd naar anderen! (heb volgende week sollicitatie en wil eigenlijk even weten of ik er veel bovenop moet gaan zitten of dat ik juist tevreden moet zijn met wat ik heb.... ben overigens niet ontevreden)
De titel zegt het al: wat verdien je bruto, wat is je leeftijd, welke opleiding heb je en hoeveel uur werk je?
Om te starten:
3109,- op basis van 36 uur, 33 jaar, HBO
Ben benieuwd naar anderen! (heb volgende week sollicitatie en wil eigenlijk even weten of ik er veel bovenop moet gaan zitten of dat ik juist tevreden moet zijn met wat ik heb.... ben overigens niet ontevreden)
vrijdag 24 oktober 2008 om 13:21
vrijdag 24 oktober 2008 om 13:22