Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
Vooruit dan maar.

2800 / 40 uur / 28jr / Ac / 5 jaar werkervaring

Ik moet echt een andere baan zoeken als ik zo naar jullie kijk.
3350 bruto, 13e maand, winstuitkering/36 uur/HBO/30 jaar/12 jaar werkervaring
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
quote:Parnell schreef op 24 oktober 2008 @ 15:50:

Vooruit dan maar.

2800 / 40 uur / 28jr / Ac / 5 jaar werkervaring

Ik moet echt een andere baan zoeken als ik zo naar jullie kijk.je verdient als ik het zo zie net zoveel als ik als mijn salaris alleen in ervaringsschaal blijft stijgen. Alleen heb ik HBO gedaan
hoe kan je nou 12 jaar werkervaring hebben op je 30e met een HBO opleiding achter de rug? Je was dus minimaal 21 dat je begon, dus kun je maximaal 9 jaar werkervaring hebben...
quote:ingmagh schreef op 24 oktober 2008 @ 16:04:

[...]

je verdient als ik het zo zie net zoveel als ik als mijn salaris alleen in ervaringsschaal blijft stijgen. Alleen heb ik HBO gedaanDie studie maakt ook geen klap uit dus. Ik denk dat ik maar manager ga worden, dat verdient vast goed .
1800 bruto/ 13e maand/ winstuitkering/ 40 uur/ 22 jr/ 1 jaar werkerv. HBO

Damn! Ik wil ook jullie salarissen!!! :D
quote:Kiwi86 schreef op 24 oktober 2008 @ 16:31:

1800 bruto/ 40 uur/ 22 jr/ 1 jaar werkerv.

Damn! Ik wil ook jullie salarissen!!! :DOok nog een kleine twintig jaar leven, een jaar of 15 extra werkervaring opdoen, en ondernemersrisico durven nemen, en je mag het mijne overnemen
I know... Maar tis bijna eind van het jaar.. Blijkt dat ze hier dan altijd salarisverhogingen doen :P Dus wie weet... (net als in de supermarkt 0,50 cent extra per maand )
Check hier af en toe nog wel eens maar wordt niet bepaald gemotiveerd om HBO te gaan doen...
608 euro netto / LIO stage op de kunstvakken /officieel 12 uur - realiteit 24 / 22 jaar / hbo

Ik vraag me ook af wat ik nu verdien als docent later. Vind het maar vaag allemaal. Mijn collega's hebben het altijd over 'Veel te weinig natuurlijk.. balkenende....top ambtenaren... *zucht*.

Ik heb enkel de ervaring van de stages die ik opgedaan heb en werk in de kunstvakken is ook niet zo 1-2-3 te vinden.

Officieel zou ik 2431 bruto verdienen volgens de CAO, maar vind maar eens een school waar je het aantal uren die voor dat bedrag staan.

Had ik toch maar geschiedenis gedaan? =(
Poelepoelepoelepoes!
ik ook maar eens:

10 jr ervaring ICT , HBO, 35 jr.

(Project)Manager , Software huis Hilversum.

7600 bruto / maand. Ca 30% hiervan is dmv van bonus Salariëring.

Op contract 40 u/w , meestal ca 45 u/w.
Hoi ,

Ik heb nu 3 jaar werkervaring, HBO-opleiding en verdien nu ruim 2300. Ik werk in het toerisme. Slecht betaalde branche maar mijn salaris is heel netjes.

Ik mag dan ook niet klagen. Afgelopen salarisverhoging heb ik er 300 bijgekregen. Goed onderhandelen werpt dus wel degelijk z'n vruchten af!

Succes als je nog moet onderhandelen!
Sorry, nog vergeten dat ik daarbij ook nog een bonus heb van twee mandsalarissen bij goede prestatie!
1900 netto / 27 uur / 26 / HBO/ adviseur
Ondernemer, eenmanszaak, vorig jaar 55.000,- bruto winst.

6 dagen per week / min. 55 uur
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
- ¤ 2700 bruto (doorgroei in deze functie mogelijk tot ¤ 3800)

- eindejaarsuitkering rond 5%, volledige reiskostenvergoeding middels ov-kaart, BHV vergoeding

- ik werk 36 uur (4x9), kan ook 40 uur doen en dan 9,5 week vrij per jaar (ben rijksambtenaar)

- ben 28 jr

- 3 jr werkervaring na afronding studie

- WO opgeleid
quote:Cees30 schreef op 26 oktober 2008 @ 21:10:

ik ook maar eens:

10 jr ervaring ICT , HBO, 35 jr.

(Project)Manager , Software huis Hilversum.

7600 bruto / maand. Ca 30% hiervan is dmv van bonus Salariëring.

Op contract 40 u/w , meestal ca 45 u/w.

*Schud hand*

Oud collega?
3300 bruto voor 36 uur, excl. 13e maand en winstuitkering

WO

30 jaar

3 jaar werkervaring

branche: uitgeverij

Het kan slechter, maar volgens mij ook beter...
Ondernemer

eenmanszaak van man

brutowinst gemiddeld 93.000

man werkt 6 dagen in de zaak (min.60 uur), ik 2 dagen (16 uur).
Ik weet niet juist wat HBO en zo wil zeggen in Nederland, ik heb hier in Belgie 3j hogeschool gevolgd en heb dus een graduaatsdiploma, weet niet of dit vergelijkbaar is.

Ik ben 27j, heb 6j werkervaring en verdien 1650 euro bruto, dit is zo'n 1200 euro netto, en werk 38u/week.

Dit is niet veel, maar komt omdat ik in een reisbureau werk, dat zeggen ze je al als je ooit aan de studie toerisme begint 'rijk word je er niet van!', dus ik was verwittigd! :-)
4400 bruto

betaald ouderschapsverlof

36 uur

8 jaar werkervaring

WO (Msc)

Rijksambtenaar
O my god! Wat zal ik straks eens gaan verdienen als ik klaar ben met 2 uni masters he... *droom droom droom*
quote:heartwork schreef op 24 oktober 2008 @ 22:59:

608 euro netto / LIO stage op de kunstvakken /officieel 12 uur - realiteit 24 / 22 jaar / hbo

Ik vraag me ook af wat ik nu verdien als docent later. Vind het maar vaag allemaal. Mijn collega's hebben het altijd over 'Veel te weinig natuurlijk.. balkenende....top ambtenaren... *zucht*.

Ik heb enkel de ervaring van de stages die ik opgedaan heb en werk in de kunstvakken is ook niet zo 1-2-3 te vinden.

Officieel zou ik 2431 bruto verdienen volgens de CAO, maar vind maar eens een school waar je het aantal uren die voor dat bedrag staan.

Had ik toch maar geschiedenis gedaan? =(Bedoel je dat je officieel 12 uur les geeft. Hoeveel uren je lesgeeft is wat anders dan de aantal uren die je maakt. Bij de scholengemeenschap waar ik stage liep, had je bij het geven van 25 lesuren een volledige baan. Bij 12 lesuren zou je dus een halve baan hebben, en ongeveer 20 uur per week werken. Omdat je meer vakantiedagen hebt dan gemiddeld, zul je meer werken in de schoolweken. Denk ook aan ouderavonden ed. Wat je straks gaat verdienen kun je gewoon opzoeken. Sowieso is het eerst investeren als LIO omdat je alles nog op moet zetten. Docenten die langer lesgeven, kunnen gewoon de spullen van vorig jaar pakken, en hoeven niet zo intensief meer voor te bereiden.
24 jaar, 5 jaar werkervaring, MBO, werk als administratief medewerker in makelaardij.

Ga 32 uur werken

Hoeveel is "normaal" om te verdienen??

Wat kan ik vragen??
2700 bruto

24 jaar

hbo

1 jaar werkervaring

auto van de zaak, telefoon en laptop

accountmanager marketing en communicatie

Dit is mijn 2e baan en heb er 500 bruto bij gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven